ČSA mají nejlepší služby v Evropě

15. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Spokojenost cestujících se službami Českých aerolinií vyplývá z výsledků průzkumu mezinárodní asociace leteckých společností IATA, který proběhl mezi 12 tisíci cestujícími od dubna do října 2005 u jedenácti tradičních evropských leteckých přepravců. Mezi cestujícími business třídy byly České aerolinie celkově hodnoceny na třetím místě, v ekonomické třídě se v hodnocení kvality služeb umístily na první příčce. Nejvyšší známky získaly ČSA za občerstvení na palubě a profesionální chování personálu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.