Časopis roku 2005

29. 5. 2006 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V úterý 23. května byly v Muzeu hudby na Malé Straně vyhlášeny výsledky 2. ročníku soutěže Časopis roku 2005, kterou pořádá Unie vydavatelů.


39obr_a1.jpg


Šéfredaktorka časopisu Apetit Dita Pecháčková přijímá gratulace od moderátora večera Jana Kovaříka. Přihlíží Patricie Honslová z HF 2000.


39obr_a2.jpg


Ředitelka divize odborného tisku vydavatelství Economia Sylvie Šmeráková a šéfredaktor Marketing & Media Daniel Köppl převzali ocenění v kategorii B2B časopisů.


39obr_a3.jpg


Zástupci vydavatelství Ringier měli důvod k radosti. Karel Polcar, obchodní ředitel skupiny Blesk (stojí), a generální ředitel Tomáš Böhm neskrývali nadšení. Vlevo přihlíží Petr Fejk.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.