Benzina se rozdělí na dvě značky – ekonomickou a luxusní

15. 5. 2006 14:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Čerpací stanice Benzina se rozdělí na dvě značky. Jedna bude ekonomická a bude lákat klienty nízkou cenou, druhá by měla nabízet náročnějším zákazníkům širší paletu služeb na vyšší úrovni. Ve Varšavě to oznámil Igor Chalupec, šéf polské petrochemické skupiny PKN Orlen, která Benzinu získala v rámci loňské koupě Unipetrolu.
„Rozdělení čerpacích pump na dvě značky by mělo vést mimo jiné ke zlepšení prodeje a ekonomické situace Benziny,“ řekl Chalupec. Loni společnost prodělala téměř 500 milionů korun a podle dnes zveřejněných údajů rovněž v prvním čtvrtletí letošního roku firma hospodařila se ztrátou, která činila 208 milionů korun.
Podle plánů Orlenu by se asi třetina ze současných přibližně 300 čerpacích stanic Benziny měla zařadit pod luxusnější program, zbývající dvě třetiny pump by měly fungovat pod levnější ekonomickou značkou. „Koncepce je téměř hotová, dokončují se detaily,“ uvedl Chalupec. Názvy nových značek ale zatím nechtěl prozradit. Podrobnosti by podle něj měly být známy zřejmě do konce června.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.