Čerpací stanice Benzina se rozdělí na dvě značky. Jedna bude ekonomická a bude lákat klienty nízkou cenou, druhá by měla nabízet náročnějším zákazníkům širší paletu služeb na vyšší úrovni. Ve Varšavě to oznámil Igor Chalupec, šéf polské petrochemické skupiny PKN Orlen, která Benzinu získala v rámci loňské koupě Unipetrolu.
„Rozdělení čerpacích pump na dvě značky by mělo vést mimo jiné ke zlepšení prodeje a ekonomické situace Benziny,“ řekl Chalupec. Loni společnost prodělala téměř 500 milionů korun a podle dnes zveřejněných údajů rovněž v prvním čtvrtletí letošního roku firma hospodařila se ztrátou, která činila 208 milionů korun.
Podle plánů Orlenu by se asi třetina ze současných přibližně 300 čerpacích stanic Benziny měla zařadit pod luxusnější program, zbývající dvě třetiny pump by měly fungovat pod levnější ekonomickou značkou. „Koncepce je téměř hotová, dokončují se detaily,“ uvedl Chalupec. Názvy nových značek ale zatím nechtěl prozradit. Podrobnosti by podle něj měly být známy zřejmě do konce června.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).