TITULEK: Animovaná kampaň na úsporu energie
Po loňské kampani zaměřené na podporu energetického řešení EPC (Energy Performance Contracting) zahajuje společnost Komterm od května novou integrovanou B2B kampaň, kterou opět svěří konzultantské firmě Hauska & Partner. Hlavním cílem kampaně je rozšířit povědomí o EPC a podpora značky Komterm, která toto řešení úspory energií bez vstupní investice zákazníka přináší. Vlastislav Vítů, obchodní ředitel společnosti Komterm, prozrazuje: „Letošní kampaň jsme se rozhodli pojmout trochu netradičně. Vsadili jsme na animované příběhy, ve kterých se snažíme vysvětlit, jak vlastně EPC probíhá a jaké jsou hlavní výhody pro jejich firmu.“ Spolupráce s Hauska & Partner bude zahrnovat služby v oblasti media relations, agentura bude dále koordinovat directmarketingové aktivity a reklamní kampaň ve vybraných tištěných a internetových médiích. Součástí kampaně je i webová prezentace.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?