TITULEK30: Stock zahájil ofenzivu
Firma Stock Plzeň posílila své aktivity na trhu s vínem. Po tuzemských jakostních odrůdových vínech značky Král Vinohradu, která ve spolupráci s Vinselektem Michlovský představila na jaře roku 2004, přišla letos v červenci s importovanými víny pod značkou Great Southern Wines (původem z Austrálie, Nového Zélandu, Jihoafrické republiky či států Jižní Ameriky). Do řady Great Southern Wines zařadil Stock Plzeň jedno bílé víno
a tři vína červená. Prvním úkolem společnosti bylo zalistování nové značky v nabídce největších obchodních řetězců. „Zatím se počítá jen s cenovou promotion, co bude dál, ukáže čas. Hlavní značkou v oblasti vín zůstává Král Vinohradu,“ sdělil M&M Jiří Janoušek z agentury 4Jan, která Stock zastupuje.
Kromě těchto vín uvedl Stock na trh na podzim také likér RH+, kombinující chuť višní s chilli. Členem kolekce ochucených vodek se posléze stal švestkový Amundsen Plum. Novými nápoji chce oslovit zejména skupinu mladých lidí. Od ledna začne největší český výrobce lihovin rovněž distribuovat finskou vodku Koskenkorva
včetně ovocné vodky Koskenkorva Peach.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?