SPIR má novou Výkonnou radu
Valná hromada Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) pro rok 2005 představila zprávu o činnosti SPIR v uplynulém roce a zvolila novou Výkonnou radu.
Valné hromady se zúčastnilo 18 ze současného celkového počtu 25 členů. V první polovině jednání byla dosavadním předsedou Výkonné rady SPIR Petrem Bednářem představena Zpráva o činnosti SPIR v uplynulém roce. V této zprávě se objevily též doporučení činností nové Výkonné radě pro funkční období 2006. Zprávu o hospodaření následně předložil Valné hromadě místopředseda SPIR v roce 2005 Tomáš Řehák. Z obou předložených zpráv Valné hromadě vyplývá, že rok 2005 byl pro SPIR mimořádně úspěšný. Mimo jiné se podařilo etablovat na trh nový výzkum NetMonitor, který od února 2005 realizuje pro SPIR výzkumná agentura Mediaresearch a finanční situace SPIRu je po několika letech bezpečně stabilizovaná.
Důležitou změnou, na které se usnesla Valná hromada na svém jednání, je rozšíření počtu členů Výkonné rady. Sekce Internetových médií byla nakonec rozšířena z 5 členů na 7 a sekce Zadavatelů internetové reklamy povyrostla, ze 3 členů na 4 členy. Důvodem byl zvyšující se zájem členů SPIR o aktivní dění a řešení klíčových otázek dalšího rozvoje Sdružení.
V samém závěru schůze členů SPIR proběhly dle nového usnesení volby do Výkonné rady SPIR pro rok 2006. Internetová média budou v nové Výkonné radě zastoupena Markem Antošem (Internet Info), Oldřichem Bajerem (NetCentrum), Petrem Hanischem (AliaWeb), Ivem Lukačovičem (Seznam), Janem Vobeckým (Computer Press), Jiřím Otevřelem (Mafra) a Petrem Slavíkem (Impression Media). V sekci Zadavatelů byli zvoleni do Výkonné rady Jan Čep (Beyond interactive), Petr Nešpůrek (Mediaedge:cia), Daniel Nohel (MindShare) a Tomáš Řehák (OMD). Po celkem čtyřech letech působení ve SPIR se rozhodl nekandidovat do nové Výkonné rady její bývalý předseda, Petr Bednář.
Rozšířená sestava členů Výkonné rady se poprvé sejde v pondělí 19. 12. , kdy zvolí se svého středu předsedu a místopředsedu pro příští rok.
-red-
Podobné zprávy

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA
