Seznam a Mediaedge:cia do SPIR
Novými členy Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) se staly společnosti Seznam.cz a Mediaedge:cia Czech republic. SPIR má nyní 25 členů.
SPIR sdružuje své členy ve dvou sekcích, sekci Internetových médií a Zadavatelů internetové reklamy. Sekci Internetových médií posiluje svým příchodem jednička na českém trhu, portál Seznam.cz, a sekci Zadavatelů internetové reklamy doplňuje Mediaedge:cia se svou internetovou divizí. Seznam.cz již v minulosti členem SPIRu byl.
„Velmi vítám, že se SPIR rozšířil o dva významné členy. V tuto chvíli SPIR zastupuje skutečně všechny relevantní hráče na trhu internetové reklamy, a to jak na straně serverů, tak i mediálních agentur s internetovým oddělením,“ říká k tomu Petr Bednář, předseda Výkonné rady SPIRu.
„Naše zkušenosti chceme ve SPIRu zhodnotit a tak se budeme ucházet o členství ve výkonné radě,“ říká zakladatel portálu Seznam.cz Ivo Lukačovič. Oceňuje přitom například práci NetMonitoru.
„Naším společným cílem pro příští rok bude další posilování pozice internetu v mediálním mixu. SPIR také po letošním etablování nového NetMonitoru plánuje na příští rok další rozvojové projekty,“ dodává Petr Bednář.
Ke konci roku 2005 čítá členská základna SPIR celkem 25 členů v obou sekcích. Aktuální seznam všech členů je k dispozici na internetových stránkách SPIRu www.spir.cz.
SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, se aktivně snaží o kultivaci celého internetového reklamního trhu.
-red-
Podobné zprávy

Další odchod z Dentsu. Vedení skupiny opouští Lenka Auerová

Konference Digimedia se přesouvá na září

Agresivitu za volantem pomůže odnaučit série videí s komikem Tigranem Hovakimyanem
