Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Seznam a Mediaedge:cia do SPIR

Redakce MAM5. 12. 200519. 6. 2019

Novými členy Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) se staly společnosti Seznam.cz a Mediaedge:cia Czech republic. SPIR má nyní 25 členů.


SPIR sdružuje své členy ve dvou sekcích, sekci Internetových médií a Zadavatelů internetové reklamy. Sekci Internetových médií posiluje svým příchodem jednička na českém trhu, portál Seznam.cz, a sekci Zadavatelů internetové reklamy doplňuje Mediaedge:cia se svou internetovou divizí. Seznam.cz již v minulosti členem SPIRu byl.


„Velmi vítám, že se SPIR rozšířil o dva významné členy. V tuto chvíli SPIR zastupuje skutečně všechny relevantní hráče na trhu internetové reklamy, a to jak na straně serverů, tak i mediálních agentur s internetovým oddělením,“ říká k tomu Petr Bednář, předseda Výkonné rady SPIRu.


„Naše zkušenosti chceme ve SPIRu zhodnotit a tak se budeme ucházet o členství ve výkonné radě,“ říká zakladatel portálu Seznam.cz Ivo Lukačovič. Oceňuje přitom například práci NetMonitoru.


„Naším společným cílem pro příští rok bude další posilování pozice internetu v mediálním mixu. SPIR také po letošním etablování nového NetMonitoru plánuje na příští rok další rozvojové projekty,“ dodává Petr Bednář.


Ke konci roku 2005 čítá členská základna SPIR celkem 25 členů v obou sekcích. Aktuální seznam všech členů je k dispozici na internetových stránkách SPIRu www.spir.cz.


SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, se aktivně snaží o kultivaci celého internetového reklamního trhu.


 


-red-


 


 

×

ÚNOR 2009 – Návštěvnost internetových serverů NetMonitor

Starší článek

Hamé mění web

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Dentsu

Další odchod z Dentsu. Vedení skupiny opouští Lenka Auerová

Krátce poté, co se z agentury Adexpres rozhodl odejít její zakladatel a managing director Jan Galgonek, opouští agenturu rovněž její provozní ředitelka…
13. 4. 202113. 4. 2021
Média

Konference Digimedia se přesouvá na září

Kvůli pandemii a prodlevě v očkování se konference o rozhlasové a televizní digitalizaci a mobilní komunikaci posouvá z 10. června na 22. září.
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Agresivitu za volantem pomůže odnaučit série videí s komikem Tigranem Hovakimyanem

Mladí řidiči jsou na silnicích až 2,5 krát rizikovější. Každý pátý majitel auta ve věku 18 let způsobí nehodu. V kampani proti agresivitě za volantem proto…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Nestlé představuje přírodní kakao v kampani od MSL

Online komunikace zaměřená na tradiční i přírodní kakao poběží až do letošních Vánoc. Probíhá na Instagramu a blogu influencerky Markéty Marešové.
12. 4. 202112. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více