Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Šéf pražské zoo Fejk oceněn za působení v PR oblasti

Redakce MAM9. 12. 200519. 6. 2019

Profesní sdružení PR klub vyhlásilo výsledky soutěže Merkur, v níž odborníci i veřejnost volí nejlepšího profesionála, osobnost a projekt v oblasti public relations. V kategorii Osobnost roku zvítězil ředitel pražské zoo Petr Fejk, mezi profesionály získala nejvíce hlasů ředitelka PR a komunikace společnosti McDonald’s Drahomíra Jiráková. Nejlepším projektem je The Action určený začínajícím či budoucím řidičům.
Fejk byl nominován a zvítězil proto, že podle pořadatelů jako jediný český manažer pochopil význam a možnosti vizuální komunikace. “Výsledky spolupráce zoo s výtvarníkem Jiřím Cihlářem osobně považuji za ukázku toho, jak se má vizuální komunikace dělat, a je srovnatelná například s komunikací Absolut vodky”, uvedl člen výkonného výboru PR Klubu Pavel Kuklík.
Jiráková působí v McDonald’s 14 let a podle údajů PR klubu byla vůbec první zaměstnankyní této firmy v Česku. Podle zdůvodnění její nominace dokázala Jiráková dát PR obsah, který přináší firmě maximální efekt. “Především díky jejímu vlivu je McDonald’s téměř učebnicovým příkladem moderně a kvalitně komunikující firmy,” píše se ve zdůvodnění.
Projekt The Action je putovní akce objíždějící Českou republiku určená zejména teenagerům, tedy začínajícím či budoucím řidičům. Emočně laděné představení klade důraz na zodpovědnost za volantem a ukazuje důsledky alkoholu a přecenění schopností mladých řidičů.
Nominovat a posléze hlasovat pro osobnosti a projekty mohou členové PR klubu a čtenáři odborného týdeníku Marketing & Media. V příštím roce hodlá PR klub ve spolupráci s Asociací PR agentur anketu rozšířit o další oblasti.
První ročník ankety Merkur se uskutečnil loni. V kategorii Osobnost roku byl nejvýše oceněn prezident Václav Klaus za “vysoce jedinečné využívání prostředků public relations”; pro cenu si však při předání nikdo nepřišel. Profesionálem roku se stal vedoucí tiskového oddělení společnosti ČEZ Ladislav Kříž.
Mezi projekty pak zvítězil kontroverzní dokumentární film Český sen. Jeden z tvůrců snímku Vít Klusák při přebírání ceny loni uvedl, že mu ocenění přijde kontraproduktivní. “Náš film byl právě o manipulaci, kterou reklama s lidmi udělá,” uvedl tehdy.

×

Seznam.cz poprvé překonal hranici 1,5 milionu uživatelů

Starší článek

Lidé kupují nejvíce hračky za 200 až 500 korun

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více