Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Primu sledoval rekordní počet diváků

Redakce MAM13. 12. 200519. 6. 2019

Nedělní finále VyVolených se stalo historicky nejsledovanějším pořadem televize Prima. Počet diváků překročil dvoumilionovou hranici, poslední večer ze života VyVolených sledovalo 2,207 milionu dospělých diváků (TVR 25,9 %), z pohledu tržního podílu si přibližně tříhodinovou show zvolilo ke sledování 47,58 % ze všech diváků starších 15 let přítomných u televizních obrazovek. Velký úspěch se projevil i na výsledném podílu na trhu v prime time, kdy Prima kralovala s průměrnou hodnotou 41,63 %. I tento výsledek je pro Primu historickým rekordem. Také pro finále VyVolených platí, že je tento pořad mimořádně atraktivní pro mladší diváky, průměrný podíl na trhu u diváků ve věku 15–34 let překročil 60 %, u dospělých diváků do 25 let dokonce dosáhl hodnoty 66,09 %.

-zem-

×

Slováci utratí za dárky méně než loni

Starší článek

Vánoční nákupy přes internet: do 22. prosince

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Xavi Cabrera

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více