Nokia v Moskvě otevřela první reprezentativní obchod

9. 12. 2005 09:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Největší světový výrobce mobilů Nokia otevřel v Moskvě svoji první reprezentativní prodejnu. Společnost při slavnostním otevření obchodu oznámila, že 17 dalších takových prodejen otevře během následujících dvou let. Jde o součást nové maloobchodní strategie podniku.
Prodejny, kterým dala Nokia označení Nokia Flagship Stores, budou stát ve významných nákupních zónách. Nokia ale neupřesnila, o která místa půjde.
Hlavním prodejním kanálem budou pro mobily od Nokie i nadále dohody s maloobchody a mobilními operátory. Vlajkové reprezentativní prodejny Nokii poskytnou zpětnou vazbu od zákazníků a firma bude tyto obchody zcela vlastnit i sama provozovat.
„Umožní nám to rychleji odpovídat produkty a službami na potřeby a touhy zákazníků,“ citovala šéfa maloobchodního prodeje a marketingu Nokie Cliffa Crosbieho agentura Reuters.
Nokia předpokládá, že se světový prodej mobilních telefonů v příštím roce zvýší proti letošnímu roku o více než deset procent. Mobilní operátoři budou mít ve světě podle odhadu finské firmy tři miliardy uživatelů již v roce 2008.
Každý třetí mobil, který se ve světě prodává, vyrobila Nokia. Od začátku roku uvedl podnik na trh 56 nových modelů.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.