Lidé kupují nejvíce hračky za 200 až 500 korun, převažují plyšová zvířátka a autíčka. Hračky nicméně kupuje zhruba třetina Čechů. Vyplývá to z průzkumu společnosti Median, který provedla u obyvatel České republiky ve věku 12 až 79 let.
Hračky za 200 až 500 korun koupilo v posledních šesti měsících deset procent respondentů, osm procent dotázaných za hračku vydalo více než 1000 korun. Sedm procent respondentů pak koupilo hračky za 500 až 1000 korun a šest procent za 100 až 200 korun. Ale 67 procent respondentů uvedlo, že ve sledovaném období nekoupilo žádnou hračku.
Pokud jde o druh hračky, zakoupené za posledních 12 měsíců, zvítězila plyšová zvířátka, které zakoupila třetina respondentů. Autíčka koupilo 31,8 procenta respondentů, u knížek a stolních her to bylo 26 procent. V oblibě jsou při nákupu rovněž míče (24,8 procenta), puzzle (22,9) a panenky (22,7). K 20 procentům se přiblížily nákupy konstrukčních stavebnic a lega.
Průzkum Market & Media & Lifestyle – TGI, MEDIAN, se uskutečnil od začátku dubna do poloviny září letošního roku.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?