Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Internetové obchody hlásí před Vánocemi rekordní prodej

Redakce MAM14. 12. 200519. 6. 2019

Internetové obchody letos hlásí rekordní předvánoční prodej a jejich provozovatelé odhadují, že Češi letos ve virtuálních prodejnách utratí před vánočními svátky o 40 procent více peněz než loni. Příjmy internetových obchodníků za celý letošní rok by se podle odborníků mohly pohybovat kolem devíti miliard korun.
Například společnost Internet Mall, která je největším internetovým obchodníkem v tuzemsku, minulý týden zaznamenala meziroční nárůst objednávek o zhruba 65 procent na 9000. “Nárůst objednávek souvisí hlavně s jednoduchostí, kterou nabízí internet při nákupu vánočních dárků. Lze konstatovat, že zájem zákazníků o nakupování na internetu se stále zvyšuje,” řekl předseda představenstva Internet Mall Ondřej Fryc.
Dodal, že listopadové tržby internetových obchodů Internet Mall překonaly hranici 140 milionů korun a společnost obsloužila více než 21 000 zákazníků. “Zákazníci v listopadu nakupovali hlavně elektroniku, drobnou bílou techniku a digitální fotoaparáty. Výrazně vzrostl také zájem o luxusní zboží, jako jsou parfémy a hodinky,” uvedl Fryc.
Zhruba 70procentní meziroční nárůst prodeje hlásí na začátku prosince také server Obchodni-dum.cz. “Lidé nakupují především digitální fotoaparáty, mixéry, holící strojky a další drobnou elektroniku. Předpokládáme, že počet objednávek se před vánočními svátky ještě zvýší,” řekl obchodní ředitel firmy Petr Šebek.
Řada lidí ale podle Fryce začala letos nakupovat dárky na internetu až koncem listopadu a vánoční sezona tak ve srovnání s loňským rokem nabrala zpoždění. “Zákazníci zpoždění dohánějí právě v těchto dnech. S vánoční sezonou souvisí i mírný pokles výše průměrné objednávky způsobený hlavně nákupem drobnějšího zboží jako jsou CD, DVD, hračky, či parfémy,” podotkl Fryc.
Podle hlavní ekonomky společnosti Next Finance Markéty Šichtařové Češi letos v předvánočním období utratí v obchodech zhruba 233 miliard korun, což bude o čtyři procenta meziročně více. Vánoce jsou tradičně nejsilnějším prodejním obdobím v roce a výrazný růst tržeb již několik týdnů mají i kamenné obchody.

×

Příběhy z televize a filmu lákají i na stránkách knih

Starší článek

Televize zpožďují začátky programů, rekord je 23 minut

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Creative Commons (CO)

Přímý přenos pohřbu prince Philipa se bude vysílat na TV Nova

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více