Internet Billboard vybral agenturu
Agentura RobertNemec.com bude mediálně zastupovat provozovatele reklamních systému na internetu Internet BillBoard. Agentura byla oslovena firmou Internet BillBoard bez výběrového řízení.
„Líbily se nám nápady, se kterými agentura RobertNemec.com přicházela,“ vysvětluje technický ředitel Internet BillBoard Michal Matula, proč se rozhodli pro RobertNemec.com.
RobertNemec.com bude mít na starost práce v oblasti public relations všechny produkty Internet BillBoardu:
• bbMedia – nejrozšířenější systém pro řízení reklamy na českém internetu, který se používá i na Slovensku, v Polsku, Rumunsku a Turecku,
• BillBoard – největší síť výměnné reklamy na českém internetu,
• bbKontext – síť kontextové reklamy,
• bbText – jediná česká síť kontextové reklamy v obsahu webových stránek,
• EuroBB – síť výměnné reklamy v Polsku, Indii, Pakistánu a Zairu.
„Chceme, aby se inzerenti dozvěděli, jak efektivní je reklama v systémech firmy Internet BillBoard,“ přibližuje smysl spolupráce ředitel agentury Robert Němec. „Zatímco mnoho firem si myslí, že proklik u kontextové reklamy stojí 5 Kč, u 20 % inzerátů v bbKontext nebo bbTextu stojí proklik 1 Kč a u 29 % pak 2 Kč. Naším druhým cílem je, aby se do systémů firmy Internet BillBoard zapojilo co nejvíce serverů, které pak mohou vydělávat na příjmech z reklamy.“
Kromě klasických media relations se RobertNemec.com zaměří i na přímou komunikaci s majiteli, na kterých by se mohla zobrazovat reklama, i menšími a středními podnikateli, kteří v sítích firmy Internet BillBoard nejvíce inzerují.
-red-
Podobné zprávy
Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?
