Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Internet Billboard vybral agenturu

Redakce MAM1. 12. 200519. 6. 2019

Agentura RobertNemec.com bude mediálně zastupovat provozovatele reklamních systému na internetu Internet BillBoard. Agentura byla oslovena firmou Internet BillBoard bez výběrového řízení.
„Líbily se nám nápady, se kterými agentura RobertNemec.com přicházela,“ vysvětluje technický ředitel Internet BillBoard Michal Matula, proč se rozhodli pro RobertNemec.com.
RobertNemec.com bude mít na starost práce v oblasti public relations všechny produkty Internet BillBoardu:
• bbMedia – nejrozšířenější systém pro řízení reklamy na českém internetu, který se používá i na Slovensku, v Polsku, Rumunsku a Turecku,
• BillBoard – největší síť výměnné reklamy na českém internetu,
• bbKontext – síť kontextové reklamy,
• bbText – jediná česká síť kontextové reklamy v obsahu webových stránek,
• EuroBB – síť výměnné reklamy v Polsku, Indii, Pakistánu a Zairu.
„Chceme, aby se inzerenti dozvěděli, jak efektivní je reklama v systémech firmy Internet BillBoard,“ přibližuje smysl spolupráce ředitel agentury Robert Němec. „Zatímco mnoho firem si myslí, že proklik u kontextové reklamy stojí 5 Kč, u 20 % inzerátů v bbKontext nebo bbTextu stojí proklik 1 Kč a u 29 % pak 2 Kč. Naším druhým cílem je, aby se do systémů firmy Internet BillBoard zapojilo co nejvíce serverů, které pak mohou vydělávat na příjmech z reklamy.“
Kromě klasických media relations se RobertNemec.com zaměří i na přímou komunikaci s majiteli, na kterých by se mohla zobrazovat reklama, i menšími a středními podnikateli, kteří v sítích firmy Internet BillBoard nejvíce inzerují.

-red-

×

Finanční noviny.cz rozšiřují nabídku o sekci Reality

Starší článek

Programovým ředitelem ČRo Ostrý

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pxhere.com

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více