IAA a Focus bilancují 2005

19. 12. 2005 08:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Právě končící rok nebyl v německé reklamní branži podle Hanse-Jörgena Mansteina, prezidenta Mezinárodní reklamní asociace (IAA), nijak výjimečný. Pro domácí reklamní agentury sice přinesl množství cen za kreativitu, nicméně za očekáváními zůstávají čísla ve výdajích do reklamy. Oproti odhadovanému nárůstu o 2,9 procenta vzrostly podle časopisu Focus a Media Research investice německých zadavatelů o 2,7 procent. V roce 2006 se v Německu počítá s 0,8 procentním nárůstem investic do reklamy, samy agentury pak očekávají 1,2 procentní nárůst. S růstem se počítá zejména v oblasti
internetu, kinoreklamy, outdooru, direct marketingu a rozhlasové reklamy.

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.