Hobbymarket Baumax mění komunikační strategii
Společnost Baumax chce v příštím roce změnit komunikační strategii, z tohoto důvodu také vypsala výběrové řízení na reklamní agenturu. M&M to potvrdil Ivo Řehák, který letos v říjnu vystřídal na pozici marketingového ředitele Marka Šulce. Osloveny byly agentury Dorland a McCann-Erickson, které dostaly zadání vypracovat návrh komunikační strategie pro příští období. Vítěz by měl být znám do konce tohoto roku. Cílem nové strategie má být vyprofilovat Baumax jako moderní DIY market a víc zacílit na mladší zákazníky a profesionální řemeslníky i živnostníky. V současné době nemá Baumax klasickou fullservisovou agenturu a spolupracuje s několika grafickými studii a agenturami. O změně mediální agentury řetězec neuvažuje, letos v únoru si v tendru zvolil agenturu Universal McCann. Baumax loni podle monitoringu TNS A-Connect investoval do reklamního prostoru v médiích 84 mil. Kč, letos do konce října 77 mil. Kč, dominantními médii jsou TV a tisk.
-Lucie Vacková-
Podobné zprávy
Poslední šance na přihlášku do Cannes Lions je právě teď!
Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Dvacet reklam, které zaručeně fungují
