Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Hobbymarket Baumax mění komunikační strategii

Redakce MAM12. 12. 200519. 6. 2019

Společnost Baumax chce v příštím roce změnit komunikační strategii, z tohoto důvodu také vypsala výběrové řízení na reklamní agenturu. M&M to potvrdil Ivo Řehák, který letos v říjnu vystřídal na pozici marketingového ředitele Marka Šulce. Osloveny byly agentury Dorland a McCann-Erickson, které dostaly zadání vypracovat návrh komunikační strategie pro příští období. Vítěz by měl být znám do konce tohoto roku. Cílem nové strategie má být vyprofilovat Baumax jako moderní DIY market a víc zacílit na mladší zákazníky a profesionální řemeslníky i živnostníky. V současné době nemá Baumax klasickou fullservisovou agenturu a spolupracuje s několika grafickými studii a agenturami. O změně mediální agentury řetězec neuvažuje, letos v únoru si v tendru zvolil agenturu Universal McCann. Baumax loni podle monitoringu TNS A-Connect investoval do reklamního prostoru v médiích 84 mil. Kč, letos do konce října 77 mil. Kč, dominantními médii jsou TV a tisk.

-Lucie Vacková-

×

Trhu vánočních cukrovinek stále vévodí kolekce

Starší článek

Mercedes má tendr

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Cannes Lions

Poslední šance na přihlášku do Cannes Lions je právě teď!

Finálním termínem pro přihlašování prací do soutěže kreativní komunikace, médií a marketingu je 15. duben. Vyhlášení vítězů proběhne na festivalu, který se…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více