Fox odvysílá další čtyři série American Idol

9. 12. 2005 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Talentová soutěž American Idol (v tuzemské verzi Česko hledá SuperStar), za kterou stojí zábavní mogul Simon Fuller, je u Američanů stále v kursu. Zástupci televizní sítě Fox Broadcasting a hudebního vydavatelství Sony BMG se dohodli s majiteli práv, společností FremantleMedia, a kreativní agenturou 19 Entertainment o nákupu minimálně čtyř pokračování úspěšného televizního formátu. Informoval o tom majitel 19 Entertainment, americká společnost CKX. První z těchto sérií se na obrazovce Fox objeví v lednu.

Hospodářské noviny, 9.12.2005, autor: (abo)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.