Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Datart otevřel svůj internetový obchod

Redakce MAM6. 12. 200519. 6. 2019

Řetězec Datart, významný tuzemský prodejce elektroniky, vstoupil na internet. Přes něj nepřetržitě nabízí svým zákazníkům podobný sortiment zboží, který najdou v prodejnách.
“Je to pro nás nový prodejní kanál, některé zboží nabízíme už jen přes internet,” říká ředitel Datartu Pavel Sláma. Od prodejů na síti si slibuje zhruba tříprocentní růst tržeb.
Datart tak opouští koncept pouze kamenného obchodu a vstupuje na rychle se rozvíjející trh, který zatím ovládají internetoví prodejci. Tržby největšího českého internetového obchodu, Internet Mall, letos překonaly hranici jedné miliardy korun. Velká část je právě z prodeje elektroniky, která se v sortimentu “na síti” objevila jako z prvních. V současnosti už ale internetové obchody nabízejí mnohem různorodější zboží. Jedním z posledních přírůstků v jejich nabídkách jsou například luxusní parfémy.
Plány na spuštění vlastního elektronického obchodu má i konkurenční “kamenný” prodejce elektroniky Electroworld. “Chceme ho spustit v příštím roce,” říká ředitel řetězce Jiří Řízek. Na internetu už elektroniku nabízí například sdružení Euronics. “Obchod je navázán na naše dvě prodejny, ale zboží z něj si mohou vybrat zákazníci z celé republiky,” říká mluvčí Euronics Bohuslav Komín.

Hospodářské noviny, 5.12.2005, autor: (mič)

×

Stock bude v ČR distribuovat vodku Koskenkorva

Starší článek

Změna v ČIA

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Digitál vyhrály Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z Qusion

Lepší vyslepičit, než ututlat, tvrdí vítězný návrh kampaně pro neziskovku Oživení, která podporuje takzvané whistleblowery.
20. 4. 202120. 4. 2021
Akce

Startuje 20. ročník soutěže WebTop100. Letos s novými kategoriemi

Projekt WebTop100 si klade za cíl prezentovat nejinspirativnější digitální projekty, které se v uplynulém období na české a slovenské scéně zrodily. V…
20. 4. 202120. 4. 2021
Média

Atmedia vydává průvodce českým TV trhem

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia připravilo třetí vydání průvodce českým TV trhem – Atmedia Navigator. Cílem publikace je…
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Ikonická fialová kráva má narozeniny, Milka slaví v kampani 120 let

U příležitosti jubilea si značka připomíná důležité momenty své historie. V rámci kampaně k výročí mají spotřebitelé možnost soutěžit o finanční výhry.
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více