Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

ČT1 dosáhla v prime time druhého nejlepšího letošního podílu

Redakce MAM9. 12. 200519. 6. 2019

Týdenní podíl ČT1 na sledovanosti v hlavním večerním čase překročil v minulém týdnu 25 procent a byl druhý nejvyšší v letošním roce. ČT1 si polepšila i v podílu na celodenní sledovanosti. Naopak podíly Novy a Primy v prime time i přes celý den klesly, vyplývá z údajů, které zveřejnila společnost ATO na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Týdenní podíl ČT1 stoupl v minulém týdnu o 1,9 bodu na 25,2 procenta. Polepšila si mírně i ČT2, a to o tři setiny, a její podíl byl 6,6 procenta. Prima zaznamenala pokles o 1,8 bodu na 27,1 procenta. Podíl Primy ve večerním čase mezi 19:00 a 23:00 je nejnižší za posledních 15 týdnů, tedy od druhého týdne, kdy vysílala svou reality show VyVolení. Nově klesl podíl o desetinu bodu na 36,4 procenta.
Podíl na celodenní sledovanosti ČT1 vzrostl o sedm desetin bodu na 23,2 procenta, což je třetí nejlepší výsledek za letošní rok. Ostatní programy si pohoršily. Podíl ČT1 klesl o setinu na 7,1 procenta, Nově pak o čtyři desetiny na 37,2 procenta. Podíl Primy se snížil o půl procentního bodu na 25,5 procenta.
Z 20 nejsledovanějších pořadů jich 17 odvysílala Nova a tři ČT1. Vůbec nejvíce lidí sledovalo nedělní Televizní noviny na Nově, bylo jich 3,1 milionu, tedy 36,1 procenta dospělé populace. Divácky nejúspěšnější pořad ČT1 se umístil na osmém místě Top 20. Byla jím komedie Jak vytrhnout velrybě stoličku, kterou v neděli večer vidělo 2,22 milionu dospělých diváků.
Na Primě měli diváci největší zájem o VyVolené, reality show se však tento týden do Top 20 nedostala. Největší pozornost si vysloužil úterní nominační večer, který si nenechalo ujít 1,53 milionu lidí. Na ČT2 nejvíce lákal fotbal; středeční zápas Poháru UEFA mezi pražskou Slávií a Monakem sledovalo 735 000 sportovních příznivců.

×

Nokia v Moskvě otevřela první reprezentativní obchod

Starší článek

BT má dohody s BBC, Warner Music a Paramountem pro TV vysílání

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více