ČT1 dosáhla v prime time druhého nejlepšího letošního podílu
Týdenní podíl ČT1 na sledovanosti v hlavním večerním čase překročil v minulém týdnu 25 procent a byl druhý nejvyšší v letošním roce. ČT1 si polepšila i v podílu na celodenní sledovanosti. Naopak podíly Novy a Primy v prime time i přes celý den klesly, vyplývá z údajů, které zveřejnila společnost ATO na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Týdenní podíl ČT1 stoupl v minulém týdnu o 1,9 bodu na 25,2 procenta. Polepšila si mírně i ČT2, a to o tři setiny, a její podíl byl 6,6 procenta. Prima zaznamenala pokles o 1,8 bodu na 27,1 procenta. Podíl Primy ve večerním čase mezi 19:00 a 23:00 je nejnižší za posledních 15 týdnů, tedy od druhého týdne, kdy vysílala svou reality show VyVolení. Nově klesl podíl o desetinu bodu na 36,4 procenta.
Podíl na celodenní sledovanosti ČT1 vzrostl o sedm desetin bodu na 23,2 procenta, což je třetí nejlepší výsledek za letošní rok. Ostatní programy si pohoršily. Podíl ČT1 klesl o setinu na 7,1 procenta, Nově pak o čtyři desetiny na 37,2 procenta. Podíl Primy se snížil o půl procentního bodu na 25,5 procenta.
Z 20 nejsledovanějších pořadů jich 17 odvysílala Nova a tři ČT1. Vůbec nejvíce lidí sledovalo nedělní Televizní noviny na Nově, bylo jich 3,1 milionu, tedy 36,1 procenta dospělé populace. Divácky nejúspěšnější pořad ČT1 se umístil na osmém místě Top 20. Byla jím komedie Jak vytrhnout velrybě stoličku, kterou v neděli večer vidělo 2,22 milionu dospělých diváků.
Na Primě měli diváci největší zájem o VyVolené, reality show se však tento týden do Top 20 nedostala. Největší pozornost si vysloužil úterní nominační večer, který si nenechalo ujít 1,53 milionu lidí. Na ČT2 nejvíce lákal fotbal; středeční zápas Poháru UEFA mezi pražskou Slávií a Monakem sledovalo 735 000 sportovních příznivců.
Podobné zprávy
Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
