Coldplay: nový PP

5. 12. 2005 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

09obr_coldplay1.jpg ()


Skladba Talk z multiplatinové desky X&Y zazní jako zvonění na mobilu v TV seriálu CSI: New York. Nejprve takto „zazvoní“ jednomu z detektivů, posléze je tu píseň ještě použita jako hudební kulisa. Cross promotion mezi CBS a společností Capitol Records následně nabídne divákům zvonění ke stažení. Nahrávací společnost už letos nabídla – ve spolupráci s operátorem Cingular – jako třicetisekundové zvonění další skladbu z desky X&Y, píseň Speed of Sound; a to dřív, než byla ke slyšení a k dostání kdekoli jinde. Coldplay se tak jako jedna z prvních kapel „upsali“ novému trendu, kdy jsou singly k dostání v podobě telefonních zvonění ještě před tím, než je možno je koupit nebo stáhnout jejich plnou verzi. Obdobně spolupracuje např. T-MobileRobbiem Williamsem.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.