Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

České sdružení vydává společně s Rusy měsíčník pro Čečence

Redakce MAM12. 12. 200519. 6. 2019

České sdružení Prague Watchdog a ruské Centrum nezávislé žurnalistiky spojily své zkušenosti s mediální prací v jihoruském Čečensku a začaly společně vydávat nový měsíčník Čečenská společnost dnes. Informačně-vzdělávací magazín je určen Čečencům, kteří hledají alternativní zdroje informací k ruským i separatistickým médiím, řekl Oleg Panfilov, šéf ruského centra.
V Čečensku se už 11 let vede “informační válka”, míní Panfilov. “Na jedné straně je ruská propaganda, monstrum složené ze státní televize a rozhlasu. Na druhé straně je kontrapropaganda, to jest separatisté, kteří používají pouze internet a pár novin, které ilegálně rozšiřují,” uvedl odborník. Oběťmi této “mediální války” jsou lidé, kterým chybí nestranné informace.
Nový časopis – s podtitulem informačně-vzdělávací – chce přinášet články o ruském zákonodárství i mezinárodním právu, humanitárních programech uskutečňovaných v Čečensku, ale i o možnostech studia pro mladé Čečence v zahraničí. “Časopis bude bez politiky. Udělali jsme pouze rubriku Názory, kde budou různá témata komentovat lidé z různých stran,” upřesnil Panfilov. Redaktory nového časopisu budou především studenti univerzity v Grozném nebo Čečenci, kteří studují v Evropě.
“Spolupracujeme s novým pokolením Čečenců, kteří už myslí jinak. Nemají možnost vyjadřovat se. My jim tu možnost dáváme,” dodal Panfilov.
Časopis, který je financován z grantu americké nadace National Endowment for Democracy, bude vycházet v Rusku v nákladu 999 kusů. “Osm stovek budeme vozit do Čečenska, zbytek se bude rozšiřovat po Moskvě a dalších městech,” uvedl Panfilov. Časopis se bude šířit i emailovou poštou a přístupný bude na internetu.
Prague Watchdog mezitím domlouvá i distribuci v českých uprchlických táborech. Do budoucna se počítá s tiskem periodika v Česku. Česká strana, která také získala grant, by pak měla pomoci také s rozšířením měsíčníku dál na Západ.

×

Stovky prohřešků v řetězcích

Starší článek

V Liberci bude vycházet magazín pro německé turisty

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: ČAP, Youtube

Agresivitu za volantem pomůže odnaučit série videí s komikem Tigranem Hovakimyanem

Mladí řidiči jsou na silnicích až 2,5 krát rizikovější. Každý pátý majitel auta ve věku 18 let způsobí nehodu. V kampani proti agresivitě za volantem proto…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Nestlé představuje přírodní kakao v kampani od MSL

Online komunikace zaměřená na tradiční i přírodní kakao poběží až do letošních Vánoc. Probíhá na Instagramu a blogu influencerky Markéty Marešové.
12. 4. 202112. 4. 2021
Média

Sportisimo pokračuje s mediální agenturou PHD

Mediální agentura PHD zajistí i v letošním roce nákup a plánování médií pro sportovní řetězec Sportisimo. Ten aktuálně expanduje a zároveň zvětšuje je svou…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

AlzaBoxy budou dostupné u 50 čerpacích stanic OMV

Alza rozšiřuje spolupráci s OMV. Nově budou AlzaBoxy dostupné už na třetině čerpacích stanic OMV v Česku. Zákazníkům to přinese jednodušší bezkontaktní…
12. 4. 202112. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více