Certifikát pro Mather PR

5. 12. 2005 08:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mezinárodní certifikát shody od agentury DNV (Det Norske Veritas), kterým splnila požadavky kladené na PR agentury dokumentem Consultancy Management Standard, získala agentura Mather Public Relations. „Zisk je úspěšnou tečkou
za procesem přejmenování a vznikem komunikační skupiny Mather,“ uvedl ředitel agentury Jan Piskáček. Mather PR je součástí komunikační skupiny Mather, která vstoupila na český trh reklamy a marketingu v září letošního
roku.

-bar-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.