Carrefour chce ve Francii zlepšit image své značky

2. 12. 2005 11:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Francouzský provozovatel sítě obchodních domů Carrefour chce ve Francii zlepšit image své značky. Podnik tak hodlá přilákat více spotřebitelů a zvýšit si podíl na francouzském trhu, kde je ostrá konkurence. Carrefour podniká i v České republice, odkud se ale chystá odejít.
Značka Carrefour představuje 80 procent veškerého zboží, které řetězec ve Francii nabízí. Plán na posílení značky vyhlásil i konkurent Casino. Carrefour je po americkém Wal-Martu světově druhý největší maloobchod.
Změny obalů a uspořádání sortimentu se v příštím roce dotknou nejméně deseti tisíc položek zboží, které ve Francii tvoří téměř čtvrtinu tržeb hypermarketů Carrefour. Značku Carrefour podnik reorganizuje do tří nových skupin: výrobky pro každodenní použití pro všechny spotřebitele, dražší zboží pro zvláštní příležitosti a biologické a zdravotní produkty.
Francouzské hypermarkety představují pro podnik 27 procent celkových tržeb, které za prvních devět měsíců roku dosáhly 60,7 miliardy eur. Carrefour posledních 18 měsíců kvůli konkurenci zlevňoval, připomněla agentura Reuters.
Carrefour se dohodl s britskou společností Tesco na výměně obchodů v České republice a na Slovensku. Dopad tohoto kroku na trhy ale nyní ještě zkoumá Evropská komise. Carrefour chce v rámci chystané výměny zcela opustit český i slovenský trh.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.