Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Carrefour chce ve Francii zlepšit image své značky

Redakce MAM2. 12. 200519. 6. 2019

Francouzský provozovatel sítě obchodních domů Carrefour chce ve Francii zlepšit image své značky. Podnik tak hodlá přilákat více spotřebitelů a zvýšit si podíl na francouzském trhu, kde je ostrá konkurence. Carrefour podniká i v České republice, odkud se ale chystá odejít.
Značka Carrefour představuje 80 procent veškerého zboží, které řetězec ve Francii nabízí. Plán na posílení značky vyhlásil i konkurent Casino. Carrefour je po americkém Wal-Martu světově druhý největší maloobchod.
Změny obalů a uspořádání sortimentu se v příštím roce dotknou nejméně deseti tisíc položek zboží, které ve Francii tvoří téměř čtvrtinu tržeb hypermarketů Carrefour. Značku Carrefour podnik reorganizuje do tří nových skupin: výrobky pro každodenní použití pro všechny spotřebitele, dražší zboží pro zvláštní příležitosti a biologické a zdravotní produkty.
Francouzské hypermarkety představují pro podnik 27 procent celkových tržeb, které za prvních devět měsíců roku dosáhly 60,7 miliardy eur. Carrefour posledních 18 měsíců kvůli konkurenci zlevňoval, připomněla agentura Reuters.
Carrefour se dohodl s britskou společností Tesco na výměně obchodů v České republice a na Slovensku. Dopad tohoto kroku na trhy ale nyní ještě zkoumá Evropská komise. Carrefour chce v rámci chystané výměny zcela opustit český i slovenský trh.

×

Zemřel Rudolf Ströbinger

Starší článek

Nový časopis Home Cinema

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Birell

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Soutěž Lemur hlásí rekord v počtu přihlášek

Do šestnáctého ročníku prestižní soutěže Lemur – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů, což je o meziročně o 50 procent více. Celkem dorazilo…
15. 4. 202115. 4. 2021
Lidé

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Agentura ze skupiny Huntsworth oznámila jmenování Fecka do nově vytvořené pozice pro region CEE. Oblast prý prokázala pozoruhodnou odolnost vůči dopadům…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více