Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Mobiliář pod palbou auditorů

Redakce MAM19. 12. 200519. 6. 2019

Téměř po celý rok se táhly diskuse o budoucnosti reklamního mobiliáře v hlavním městě. Odstartoval je Odbor obchodních aktivit pražského magistrátu zadáním analýzy smlouvy se společností JCDecaux (JCD) o výstavbě městského mobiliáře a jeho reklamního využití. Právní rozbor auditorů ze Square, Sanders & Dempsey i ekonomickou část od firmy BDO CS si radnice nechala po urgencích ze strany JCD potvrdit společností Deloitte Czech Republic. Vedle údajných ztrát města ze smlouvy (v řádech cca desítek milionů korun) se radním nelíbila široká exkluzivita pro JCD v reklamním formátu 1-9 m2 a chybějící mobiliář v okrajových městských částech.
Na základě dat se metropole během podzimu definitivně rozhodla požadovat změnu stávajícího modelu (paušální platby ze strany JCD) na kombinaci paušální platby a procentuálního podílu z příjmů z rekla-my a dále pak omezení exkluzivity na vybrané reklamní formáty pouze v rozsahu 1-5 m2 . “Předpokládá se omezení exkluzivity JCDecaux v oblasti velkoformátových vitrín a vyhlášení soutěže na operátora tohoto formátu,” uvedl radní zodpovědný za venkovní reklamu Pavel Klega. Město si chce mj. prosadit i postavení, provoz a reklamní využi-tí 50 kusů velkoformátových reklamních vitrín CLB mimo režim smlouvy s JCD. Podle Deloitte Czech Republic by reklama v zatím nepostavených velkoformátových vitrínách mohla v období 2006-2019 znamenat ekonomický přínos až 250 milionů korun. Technický ředitel JCD Libor Šich potvrdil připravenost firmy k jednání s magistrátem. Další dění v této kauze se patrně přenese do příštího roku a zůstává otevřenou záležitostí.


13obr_mobiliar.jpg ()

×

Album vede hitparádu

Starší článek

IAA a Focus bilancují 2005

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více