Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Výrobci sportovní módy chtějí slavná jména

Redakce MAM4. 11. 2005

Na slavná jména návrhářů v posledních letech vsadili přední světoví výrobci sportovního oblečení a obuvi. Společnost Adidas-Salomon si vybrala návrhářku Stellu McCartney, Rossignol spolupracuje s Emiliem Puccim, Puma oslovila Alexandera McQueena. To je jen malý výčet návrhářů, kteří se “vrhli” na pole sportovní módy.
“A sklízí tu úspěch, protože jméno návrháře hraje v rozhodování zákazníka důležitou roli,” říká Jaroslav Buriánek, z oddělení pro reklamu a styk s veřejností českého zastoupení Adidas-Salomon, Adidas ČR.
Dodává: “Jeho styl dostává kolekci do podvědomí zákazníků v tom nejlepším světle.” Jak zdůrazňuje, zájem o kolekci Stelly McCartney je konkrétně v České republice opravdu velký.
Oblibu jmen z oblasti “haute couture” potvrzuje i Lenka Šubrtová z konkurenční společnosti Puma.
“Úspěšně prodáváme například kolekci nizozemského návrháře Alexandera van Slobbeho nebo pod názvem Mahanuala oblečení pro jógu a volný čas od modelky Christy Turlington,” jmenuje Šubrtová. “V České republice jsou od tohoto týdne k dostání také netradiční boty Philippa Starcka,” doplňuje.
Tím však výčet spolupráce firmy Puma s návrháři nekončí. Jeden dokonce sedí v samém vedení společnosti. Kreativním ředitelem Pumy je totiž bývalý návrhář módních domů Gucci nebo Prada, Neil Barrett. Ten navrhl pro Pumu kolekci oblečení a obuvi s názvem 96 Hours.
A pozadu nezůstává ani Reebok. V minulosti spolupracoval s Diane von Fürstenberg. Výrobce lyžařského oblečení Rossignol si zase nechal navrhnout kolekci od Emilia Pucciho, osobnosti značky Louis Vuitton.
“Trend dát sportovní módě punc návrhářství pokračuje a výrobci sportovního oblečení to pochopili velmi rychle,” cituje agentura Bloomberg Armanda Branchiniho z milánské konzultantské firmy Intercorporate.
Návrháři tak ovlivňují sportovní módu, ale funguje to i naopak – firmy zaměřené na sportovní oblečení začínají do módy a módních trendů mluvit čím dál více a “silnějším hlasem”.
“Spolupráce se osvědčila,” doplňuje Branchini. A proto není důvod v ní nepokračovat.
Poslední vlaštovkou v této oblasti je firma Puma. Ta na jaře oslovila návrháře Alexandera McQueena. Adidas přitom již realizuje projekt návrháře Jossima Jammamotta. “Jeho kolekce by měla Adidas ve světě značkové módy posunout ještě o krok dál,” doufá Buriánek.

Hospodářské noviny, 4.11.2005, autor: Martina Laresová

×

O značku Svatomartinské se ucházelo 51 vín, uspělo 46

Starší článek

Testování digitální TV do mobilních přijímačů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Mattoni

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více