Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Verizon Wireless se soudí kvůli spamu

Redakce MAM28. 11. 2005

Americký mobilní operátor Verizon Wireless se obrátil na soud se žádostí, aby zakročil proti floridské firmě Passport Holidays, která klientům operátora rozeslala téměř sto tisíc nevyžádaných textových zpráv.
Verizon Wireless předložil stížnost soudu v New Jersey proto, že Passport Holidays jeho zákazníkům rozeslala 98 tisíc nevyžádaných sms zpráv. Passport Holidays touto cestou uživatelům mobilů od Verizonu sdělila, že vyhráli výlet lodí na Bahamy.
Případů nelegálního rozesílání nevyžádaných zpráv, takzvaných spamů, je ve Spojených státech relativně málo. Všichni mobilní operátoři v USA jsou ale vůči takovým situacím obezřetní, protože vyjdou uživatele i operátora draho.
Verizon Wireless obvinil firmu Passport z toho, že nelegálně použila zařízení s automatickým vytáčením a že tak rozeslala v krátkém čase nevyžádané sms na telefonní čísla jdoucí v řadě za sebou. Operátor dodal, že se Passport pokusila obejít spamové filtry Verizonu a zakrýt svou identitu. Verizon Wireless letos zahájil kvůli ochraně důvěrných údajů již několik soudních sporů.
Mobilní operátoři musí být kvůli spamům opatrnější než internetové služby, protože je finanční riziko větší, připomínají analytici. Přestože Verizon obdržel od každého z 98 tisíc klientů poplatky za odeslání textové zprávy, nakonec může kvůli akci přijít o půl milionu až jeden milion dolarů.
Stalo by se tak v případě, kdy by si každý z postižených uživatelů telefonicky stěžoval na zákaznickém servisu mobilního operátora. Podle některých zdrojů stojí takový telefonát firmu v průměru pět až osm dolarů.
Verizon Wireless je druhý největší mobilní operátor v USA, na konci třetího čtvrtletí měl 49,3 milionu zákazníků. Operátor je společným podnikem firem Verizon Communications Inc. a Vodafone Group Plc, napsala agentura Reuters.

×

Cílům Mediatelu pomůže nová agentura

Starší článek

Reklama je jako basketbal: stačí dobrá trefa

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více