Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V soutěži o image firem mohou lidé hlasovat ještě dva týdny

Redakce MAM7. 11. 2005

Lidé mohou do 21. listopadu vybírat podniky s nejpůsobivější image. Veřejné hlasování v rámci projektu Rhodos – ceny za image začalo na internetové adrese www.ihned.cz minulý pátek. V samotné soutěži podniky hodnotí 500 náhodně vybraných vrcholových manažerů v 11 kategoriích. Všechny výsledky organizátoři zveřejní 24. listopadu v Praze, sdělila společnost Mediatel, která je generálním partnerem akce.
Cílem projektu je posoudit image jednotlivých společností ve vybraných oborech české ekonomiky z oblasti výroby i služeb.
“Každá maličkost hraje v oblasti image důležitou roli a právě na význam dobré image firem chce soutěž Rhodos upozornit,” uvedl výkonný ředitel pro marketing a strategický rozvoj společnosti Mediatel Luboš Čipera. Podle něj lidé image společností vnímají od prvního kontaktu, ať již osobního, písemného či telefonického. Roli hrají také pracovní vizitky, firemní prostory či vystupování zaměstnanců společnosti nejen v pracovním procesu.
Letos má soutěž 11 kategorií, které rozdělují podniky mezi banky, pojišťovny, telefonní operátory, benzinové čerpací stanice, výrobce fotoaparátů, osobních automobilů, spotřební elektroniky a pneumatik, stavební firmy, web portály a hory. “Mezi těmito kategoriemi na první dojem působí hory trochu nepatřičně. Myslíme si však, že bude zajímavé zjistit, které z českých a moravských hor mají mezi českými manažery nejlepší image,” doplnil Čipera.
Hodnocení zohledňuje strukturu firem dle regionu, odvětví a velikosti firmy na základě počtu zaměstnanců. Manažeři vyberou pět firem v oboru a pak je ohodnotí podle stanovených parametrů.
Cenu vyhlašuje od roku 1996 sdružení Rhodos, které tvoří společnosti GfK Praha, Ogilvy CID a Bison&Rose. V minulém ročníku byla absolutním vítězem, který bude opět vyhlášen až po pěti letech, společnost Škoda Auto. V hlasování veřejnosti zvítězil se čtvrtinou hlasů Český Mobil.

×

Nejvíce šancí na Effie má Mark/BBDO

Starší článek

101 projektů v soutěži IEA 2005

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více