Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Uživatelé Email.cz dostanou schránku o velikosti 2000 MB

Redakce MAM28. 11. 2005

Moderní webové rozhraní, novou službu Seznam Peněženka a možnost zvětšit si schránku až na  2000 MB získají stávající uživatelé freemailové služby Email.cz. Začátkem prosince 2005 chce totiž společnost Seznam.cz obě dosud samostatně provozované freemailové služby sloučit a vytvořit nový brand s názvem „Email“, který bude pokračováním tradičního brandu Email.cz.
Doménu Email.cz získal nejnavštěvovanější vyhledávač českého internetu Seznam.cz letos v létě, kdy od  zakladatele služby Email.cz Romana France odkoupil doménová jména a ochranné známky vztahující se ke službě Email.cz. Zároveň odkoupil i majoritní podíl ve firmě Atlantic Tristan Company, která službu Email.cz provozovala. Od té doby měl Seznam.cz dvě technicky rozdílné freemailové služby, což vyžadovalo rozdílný přístup k jejich správě i vývoji. Rozhodnutí integrovat je v jeden „Email od Seznamu“ přinese dosavadním uživatelům Email.cz a Seznam.cz nové možnosti jak při používání emailové schránky, tak v přístupu na ostatní služby Seznamu.

Průběh slučování
Integrace obou služeb bude probíhat v první polovině prosince. Uživatelům Email.cz budou převedeny všechny osobní údaje, složky a emaily, adresář kontaktů a nastavení shodné s emailem na Seznamu, nastavení filtrů, funkce blacklist a whitelist. Zachována zůstane i výše SMS kreditu, který uživatelé Email.cz měli. „Během slučování nedojde k výpadku v provozu emailové služby,“ slibuje Vlastimil Pečínka, duchovní otec původního freemailu Email.cz a nyní manažer projektu integrace.

Schránka o velikosti 2000 MB a SMS brána
Uživatelé Email.cz se budou moci do své emailové schránky přihlásit také z hlavní stránky Seznamu. Kromě toho si mohou uživatelé Email.cz posláním jedné SMSky zvětšit schránku na 2000 MB. Nový freemailový systém, který bude nyní společný pro uživatele Seznam.cz a Email.cz, bude navíc obsahovat přibližně desítku vylepšení. Mezi ta nejvýznamnější patří SMS brána, která umožňuje posílat SMSky na všechny tři operátory. Uživatelé Email.cz navíc určitě přivítají i to, že nový freemail nebude po přihlášení obsahovat žádné reklamní bannery.

Peněženka
Sloučení obou freemailů přinese všem uživatelům zásadní novinku v podobě služby Seznam Peněženka. Seznam Peněženka je jednoduchá služba, která uživatelům umožňuje provádět na Internetu drobné platby od několika korun, až po tisícikoruny. Služba je v první verzi určena pro platbu za služby Seznamu, jako je posílání SMS, inzerce a podobně.

Brand Email by se měl stát opět lovemarkem
„Brand Email.cz byl svého času lovemark,“ říká Ivo Lukačovič, zakladatel společnosti Seznam.cz. „Chtěli bychom na tuto tradici navázat a opět z Emailu udělat lovemark. Držte nám palce, ať se nám to podaří.“

-sch-

×

Internetová reklama: Od agresivity k timingu

Starší článek

Economia vydává časopis pro řízení lidských zdrojů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Mattoni

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více