Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

U Ruzyně má vzniknout obchodní centrum

Redakce MAM30. 11. 2005

V blízkosti ruzyňského letiště v Praze 6 vznikne nové obchodní centrum Šestka za více než 1,5 miliardy korun. Slavnostní položení základního kamene se uskutečnilo dnes, dokončení budovy je plánováno na listopad příštího roku. Šestka nabídne více než 100 obchodů včetně restaurací a kaváren, informoval ředitel dánské developerské společnosti TK Development Thomas Villadsen.
Obchodní centrum bude mít dvě podlaží s prodejními plochami. V přízemí zaujme 10.400 metrů čtverečních hypermarket Hypernova. Vedle obchodů s módou, obuví, sportem či domácími potřebami zde bude čistírna, květinářství či kadeřnictví. V prvním patře se bude nacházet obchodní galerie zaměřená na módu včetně luxusní parfumerie, zlatnictví a restauracemi i kavárnami. Prostor zde bude i pro kryté parkoviště s 354 místy. Na střeše je plánováno parkoviště pro dalších 770 aut.
Architektura Šestky je podle Rostislava Nováka z TK Development ve srovnání s ostatními obchodními centry jedinečná. Svažité fasády jsou z velké části pokryty zeminou s vegetací, která plynule přechází do okolní zeleně. “Celý objekt je nenásilně vložen do terénu,” uvedl Novák. Architekty jsou české studio d u m architekti, na interiéru se podílel uznávaný architekt komerčních nemovitostí Terry Evenden.
Investorem je společnost Europolis, která budovu převezme v den otevření. Cena, kterou zaplatí, se bude odvíjet od obsazenosti obchodních ploch a sjednané ceny za pronájmy. V současnosti je pronajato 70 procent obchodních ploch a podle Nováka budou v den otevření pronajaty všechny. Odhaduje se, že se kupní cena bude pohybovat kolem 70 milionů eur (asi dvě miliardy korun). Generálním dodavatelem stavby je společnost Gemo Olomouc.
Na výstavbu obchodního centra by měla podle plánů TK Development navázat další etapa výstavby, v níž by měl vzniknout například hotel, administrativní budova a prostory pro volný čas.

×

Návštěvnost českého internetu v říjnu stoupla na 3,83 mil. lidí

Starší článek

Praha opět omezí pouliční reklamu v památkové rezervaci

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Pxhere

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize

Z průzkumu mezi vystavovateli vyplývá, že online formy výstav a veletrhů nejsou pro nikoho optimální, jde spíše o vhodný doplněk klasických formátů.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více