Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Tři zlaté EFFIE pro Euro RSCG

Redakce MAM11. 11. 2005

Letošnímu ročníku soutěže o nejefektivnější reklamu EFFIE 05 dominovala agentura Euro RSCG Praha, která zvítězila ve třech ze čtyř kategorii. Kampaně této agentury pro čajové pečivo Zlatá esíčka, notebook firmy Dell a image Komerční banky byly vyhodnoceny jako nejefektivnější v kategoriích rychloobrátkového zboží, výrobků dlouhodobé spotřeby a služeb. Ve čtvrté kategorii ekologického a sociálního marketingu získala zlatou EFFIE kampaň Avon proti rakovině prsu od agentury Mark/BBDO. Do soutěže bylo přihlášeno 73 kampaní a v třináctičlenné porotě zasedli představitelé medií, komunikačních agentur, zadavatelů, výzkumníků trhu i akademické obce. Soutěže EFFIE, ve kterých se hodnotí především doložitelné výsledky kampaní a vynaložené prostředky, se na základě americké licence konají v desítkách zemí světa. Pořadatelem české EFFIE je Asociace komunikačních agentur. Gala večer spojený s vyhlášením výsledků se konal 10. listopadu na závěr dvoudenní konference Forum Media na pražském Žofíně.

Rychloobrátkové zboží

1. Euro RSCG / Opavia Lu – Zlatá esíčka “smlsněte si spolu”
2. Mark BBDO / Jan Becher Pernod Richar – Becherovka “Pretty woman”
3. Kaspen / Kofola – Kofola citrus launch

Zboží dlouhodobé spotřeby

1. Euro RSCG / Dell computer – Dell “čokoládový notebook”
2. Leo Burnett Adv. / Panasonic ČR – Panasonic stativ team, digitální fotoaparáty
3. Publicis / Renault / ČR – Dacia Logan

Služby

1. Euro RSCG / Komerční banka – KB “4 roky budování špičkové image značky”
2. BBK Advertising / Česká pojišťovna – Česká pojišťovna, klientský servis
3. Leo Burnett Adv. / NetCentrum – Centrum.cz inteligentní vyhledavač

Sociální a ekologický marketing

1. Mark BBDO / AVON Cosmetics – AVON proti rakovině prsu – Braňte se !
2. Proximity Prague / Fond ohrožených dětí – FOD “Skákací panák”
3. Ogilvy & Mather / Nadace Charty 77 – Konto Bariéry – maminka na vozíčku

-zem-

×

Boj o sukně se letos v H&M nekonal

Starší článek

Soud Eurotelu zakázal slogan “Volání zdarma na dva roky”

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více