Tři zlaté EFFIE pro Euro RSCG
Letošnímu ročníku soutěže o nejefektivnější reklamu EFFIE 05 dominovala agentura Euro RSCG Praha, která zvítězila ve třech ze čtyř kategorii. Kampaně této agentury pro čajové pečivo Zlatá esíčka, notebook firmy Dell a image Komerční banky byly vyhodnoceny jako nejefektivnější v kategoriích rychloobrátkového zboží, výrobků dlouhodobé spotřeby a služeb. Ve čtvrté kategorii ekologického a sociálního marketingu získala zlatou EFFIE kampaň Avon proti rakovině prsu od agentury Mark/BBDO. Do soutěže bylo přihlášeno 73 kampaní a v třináctičlenné porotě zasedli představitelé medií, komunikačních agentur, zadavatelů, výzkumníků trhu i akademické obce. Soutěže EFFIE, ve kterých se hodnotí především doložitelné výsledky kampaní a vynaložené prostředky, se na základě americké licence konají v desítkách zemí světa. Pořadatelem české EFFIE je Asociace komunikačních agentur. Gala večer spojený s vyhlášením výsledků se konal 10. listopadu na závěr dvoudenní konference Forum Media na pražském Žofíně.
Rychloobrátkové zboží
1. Euro RSCG / Opavia Lu – Zlatá esíčka “smlsněte si spolu”
2. Mark BBDO / Jan Becher Pernod Richar – Becherovka “Pretty woman”
3. Kaspen / Kofola – Kofola citrus launch
Zboží dlouhodobé spotřeby
1. Euro RSCG / Dell computer – Dell “čokoládový notebook”
2. Leo Burnett Adv. / Panasonic ČR – Panasonic stativ team, digitální fotoaparáty
3. Publicis / Renault / ČR – Dacia Logan
Služby
1. Euro RSCG / Komerční banka – KB “4 roky budování špičkové image značky”
2. BBK Advertising / Česká pojišťovna – Česká pojišťovna, klientský servis
3. Leo Burnett Adv. / NetCentrum – Centrum.cz inteligentní vyhledavač
Sociální a ekologický marketing
1. Mark BBDO / AVON Cosmetics – AVON proti rakovině prsu – Braňte se !
2. Proximity Prague / Fond ohrožených dětí – FOD “Skákací panák”
3. Ogilvy & Mather / Nadace Charty 77 – Konto Bariéry – maminka na vozíčku
-zem-
Podobné zprávy
Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
