Tramvaje s designem Porsche

29. 11. 2005 14:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

První z 20 tramvají s designem Porsche, určených pro hlavní město Prahu, začala jezdit v noci z pondělí na úterý po plzeňských silnicích. Vůz, který byl dosud testován na zkušební trati výrobce Škody Transportation v Plzni, ujede bez cestujících zhruba 500 kilometrů a ve druhém nebo třetím prosincovém týdnu bude předán pražskému dopravnímu podniku, informovala mluvčí Škody Holding Radka Pistoriusová. Na uzavřené podnikové trati začal jezdit druhý dokončený vůz, který bude předán do Prahy také do konce roku. V příštím roce odjede z Plzně do Prahy dalších devět tramvají a stejně další rok. Dvacet vozů má hodnotu zhruba jednu miliardu korun. O tom, kdy začnou plzeňské tramvaje vozit Pražany, rozhodne Drážní úřad. Podle pražského radního pro dopravu Radomíra Šteinera vyjede první tramvaj zřejmě na trase linky číslo tři, tedy mezi Modřany a Černým mostem.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.