Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Slovenská UPC zdraží o 12 %

Redakce MAM24. 11. 2005

Největší slovenská kabelová firma UPC zvýší od ledna měsíční poplatky za kabelovou televizi o víc než 12 procent. Základní nabídka tak podraží ze současných 99 slovenských korun na 111 Sk, poplatek za rozšířený balík programů stoupne o 51 korun na 450 Sk.
“Mezi náklady, které nejvýrazněji ovlivnily úpravu tarifů za služby kabelové televize, patří nárůst cen energií, autorských a vysílacích práv, náklady na ochranu sítě, jako i poplatky za dodávané zahraniční televizní programy,” uvedl mluvčí společnosti Jaroslav Kolár. Ceny prémiových kanálů HBO a Private Gold se nezmění, stejně jako poplatky za vysokorychlostní internet Chello.
Společnost nabízí kabelové připojení ve 29 slovenských městech. UPC mělo na konci září zhruba 280 tisíc zákazníků kabelové televize a téměř 17 tisíc klientů připojených na internet. Firma je součástí americké společnosti Liberty Global.

×

Z portálu Atlas odešel jeho šéf Michal Černík

Starší článek

Svatomartinské jde na odbyt

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Zprávy

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více