Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Podíly na sledovanosti vzrostly Nově, klesly Primě a ČT2

Redakce MAM3. 11. 2005

Podíly na celodenní sledovanosti i v hlavním čase minulý týden vzrostly Nově a naopak poklesly Primě a ČT2. ČT1 si polepšila v podílu na celodenní sledovanosti, v hlavním čase však ztratila. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila společnost ATO na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Podíl Novy v prime time mezi 19:00 a 23:00 stoupl o 2,6 bodu na 38,3 procenta. O dva procentní body poklesl podíl ČT2, který tak měl hodnotu 5,7 procenta. Podíl ČT1 poklesl o čtyři desetiny bodu na 22,9 procenta, podíl Primy se snížil o dvě desetiny bodu na 28,8 procenta.
Nova si polepšila i u podílu na celodenní sledovanosti, a to o 1,3 bodu na 38,4 procenta. ČT1 si polepšila o dvě desetiny bodu na 22,6 procenta. Podíl ČT2 klesl na 6,6 z 7,8 procenta. Primu sledovalo v průměru 26,1 procenta dospělých před obrazovkami, což je méně o čtyři desetiny bodu proti předminulému týdnu.
Z 20 nejsledovanějších pořadů minulého týdne jich 14 odvysílala Nova a po třech ČT1 a Prima. Vůbec nejvíce diváků zhlédlo nedělní Televizní noviny na Nově, bylo jich 3,1 milionu. Také na ČT1 si nejvíce diváků vybralo nedělní hlavní zpravodajskou relaci Události. Sledovalo je dva miliony dospělých, což v Top 20 znamenalo osmou příčku.
Nejúspěšnější pořad Primy v žebříčku zaujal 17. místo. Bylo jím další pokračování reality show VyVolení, které v úterý večer vidělo 1,7 milionu dospělých. Na ČT2 měl největší diváckou kulisu francouzský film Návrat sedmé roty, který v neděli v podvečer zhlédlo necelých 550 000 diváků.

×

V Praze začalo zkušební digitální vysílání tří velkých rádií

Starší článek

Česko zasáhla vlna otevírání nových obchodů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Kompletní řízení marketingových aktivit přebírá po Vladimíře Formánkové. Dříve Zappe šéfoval marketingu v Heinekenu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Newsletter

Instagram bude filtrovat zprávy podle klíčových slov a emojis

Sociální sítě v poslední době čelí stále narůstajícímu tlaku na větší dohled nad škodlivým obsahem. Proti útočným zprávám nabídne Instagram lepší filtraci…
22. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník
Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více