Podíly na sledovanosti vzrostly Nově, klesly Primě a ČT2
Podíly na celodenní sledovanosti i v hlavním čase minulý týden vzrostly Nově a naopak poklesly Primě a ČT2. ČT1 si polepšila v podílu na celodenní sledovanosti, v hlavním čase však ztratila. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila společnost ATO na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Podíl Novy v prime time mezi 19:00 a 23:00 stoupl o 2,6 bodu na 38,3 procenta. O dva procentní body poklesl podíl ČT2, který tak měl hodnotu 5,7 procenta. Podíl ČT1 poklesl o čtyři desetiny bodu na 22,9 procenta, podíl Primy se snížil o dvě desetiny bodu na 28,8 procenta.
Nova si polepšila i u podílu na celodenní sledovanosti, a to o 1,3 bodu na 38,4 procenta. ČT1 si polepšila o dvě desetiny bodu na 22,6 procenta. Podíl ČT2 klesl na 6,6 z 7,8 procenta. Primu sledovalo v průměru 26,1 procenta dospělých před obrazovkami, což je méně o čtyři desetiny bodu proti předminulému týdnu.
Z 20 nejsledovanějších pořadů minulého týdne jich 14 odvysílala Nova a po třech ČT1 a Prima. Vůbec nejvíce diváků zhlédlo nedělní Televizní noviny na Nově, bylo jich 3,1 milionu. Také na ČT1 si nejvíce diváků vybralo nedělní hlavní zpravodajskou relaci Události. Sledovalo je dva miliony dospělých, což v Top 20 znamenalo osmou příčku.
Nejúspěšnější pořad Primy v žebříčku zaujal 17. místo. Bylo jím další pokračování reality show VyVolení, které v úterý večer vidělo 1,7 milionu dospělých. Na ČT2 měl největší diváckou kulisu francouzský film Návrat sedmé roty, který v neděli v podvečer zhlédlo necelých 550 000 diváků.
Podobné zprávy
Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe
