Podíly klesly jen ČT2
Podíly na celodenní sledovanosti i v hlavním večerním čase klesly v minulém týdnu pouze druhému programu České televize. ČT1 a Nova si v obou sledovaných časech polepšily, Primě se podíl zvýšil v prime time a nepatrně klesl přes celý den. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila společnost ATO na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Nejvíce vzrostl podíl v hlavním čase mezi 19:00 a 23:00 programu ČT1, a to o 1,7 bodu na 23,4 procenta. O půl procentního bodu si polepšila Prima, kterou sledovalo 28 lidí z každé stovky před obrazovkami. Nova si polepšila o tři desetiny bodu na 38,6 procenta. ČT2 si pohoršila o 2,6 bodu na 5,2 procenta.
Také ve srovnání podílů na celodenní sledovanosti si nejvíce polepšila ČT1, kterou sledovalo 23 lidí z každé stovky u televizorů, což je více o procentní bod oproti předminulému týdnu. Nova si polepšila o tři desetiny bodu na 39,1 procenta. Podíl Primy klesl o setinu bodu a jeho hodnota tak byla 25,2 procenta. Podíl ČT2 poklesl o 1,3 bodu na 6,3 procenta.
Z 20 nejsledovanějších pořadů jich 18 odvysílala Nova a dva ČT1. Nejvíce lidí vůbec vidělo nedělní Televizní noviny na Nově, bylo jich 3,21 milionu. Na deváté příčce Top 20 se umístil nejsledovanější pořad ČT1, kterým byla rovněž nedělní hlavní zpravodajská relace Události; zhlédlo ji 1,88 milionu dospělých.
Největší diváckou kulisu z pořadu Primy mělo další pokračování reality show VyVolení. Čtvrteční Výzvu VyVolených si nenechalo ujít 1,54 diváků. Na ČT2 si nejvíce lidí vybralo druhou třetinu hokejového zápasu Karjala Cupu České republiky s Finskem, na kterou se v sobotu dívalo necelých 600 000 sportovních příznivců.
Podobné zprávy
ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny
Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň
Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk
