Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Podíly klesly jen ČT2

Redakce MAM18. 11. 2005

Podíly na celodenní sledovanosti i v hlavním večerním čase klesly v minulém týdnu pouze druhému programu České televize. ČT1 a Nova si v obou sledovaných časech polepšily, Primě se podíl zvýšil v prime time a nepatrně klesl přes celý den. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila společnost ATO na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Nejvíce vzrostl podíl v hlavním čase mezi 19:00 a 23:00 programu ČT1, a to o 1,7 bodu na 23,4 procenta. O půl procentního bodu si polepšila Prima, kterou sledovalo 28 lidí z každé stovky před obrazovkami. Nova si polepšila o tři desetiny bodu na 38,6 procenta. ČT2 si pohoršila o 2,6 bodu na 5,2 procenta.
Také ve srovnání podílů na celodenní sledovanosti si nejvíce polepšila ČT1, kterou sledovalo 23 lidí z každé stovky u televizorů, což je více o procentní bod oproti předminulému týdnu. Nova si polepšila o tři desetiny bodu na 39,1 procenta. Podíl Primy klesl o setinu bodu a jeho hodnota tak byla 25,2 procenta. Podíl ČT2 poklesl o 1,3 bodu na 6,3 procenta.
Z 20 nejsledovanějších pořadů jich 18 odvysílala Nova a dva ČT1. Nejvíce lidí vůbec vidělo nedělní Televizní noviny na Nově, bylo jich 3,21 milionu. Na deváté příčce Top 20 se umístil nejsledovanější pořad ČT1, kterým byla rovněž nedělní hlavní zpravodajská relace Události; zhlédlo ji 1,88 milionu dospělých.
Největší diváckou kulisu z pořadu Primy mělo další pokračování reality show VyVolení. Čtvrteční Výzvu VyVolených si nenechalo ujít 1,54 diváků. Na ČT2 si nejvíce lidí vybralo druhou třetinu hokejového zápasu Karjala Cupu České republiky s Finskem, na kterou se v sobotu dívalo necelých 600 000 sportovních příznivců.

×

Vánoce se blíží, obchody se plní

Starší článek

Národní strana připravuje vysílání internetového rádia

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Zprávy

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více