Podíl Primy v říjnu nižší

28. 11. 2005 09:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Měsíční průměrný podíl Primy v říjnu na sledovanosti po celý den i v hlavním čase klesl oproti září zhruba o jedno procento, stále je ale díky reality show VyVolení druhý nejvyšší v historii. Naopak Nova zastavila pokles svých podílů, který trval od června. V říjnu si pohoršila i ČT2, naopak ČT1 své podíly i přes konkurenci reality show zvýšila téměř o jedno procento, vyplývá z měsíční zprávy o sledovanosti ATO-Mediaresearch.
Podíl Primy v hlavním večerním čase mezi 19:00 a 23:00 klesl o 1,2 bodu na 29,5 procenta. Meziročně jde ale o nárůst téměř o třetinu – o 8,8 procenta. Nižší podíl zaznamenala ČT2, sledovalo ji v průměru šest lidí z každé stovky diváků před obrazovkami, což je oproti září o devět desetin bodu méně. ČT1 si polepšila o šest desetin bodu a její podíl byl 23,1 procenta; letos je to druhý nejlepší výsledek. Nově vzrostl podíl o 1,9 bodu na 37 procent; nárůst zaznamenala poprvé od června, kdy ji sledovalo v průměru 44 lidí z každé stovky diváků u obrazovky.
Prima zaznamenala pokles i v podílu na celodenní sledovanosti, a to o 1,1 bodu na 26,6 procenta. Podíl ČT2 se snížil o sedm desetin bodu na 6,8 procenta. ČT1 si naopak polepšila o devět desetin bodu na 22,4 procenta. Novu sledovalo v průměru 38 procent diváků u obrazovek, což je o bod více ve srovnání se zářím. Také v tomto případě vzrostl Nově podíl poprvé od června, kdy byl 43,1 procenta.
V říjnu strávili lidé denně před obrazovkami více času než o měsíc dříve, a to o 17 minut. Celkem tak v průměru po celý den sledovali programy tři hodiny a 34 minut, což je o osm procent více. V prime time se čas strávený sledováním televize zvýšil o sedm minut, tedy o sedm procent. Z doby mezi 19:00 a 23:00 se lidé dívali na pořady v průměru hodinu a 41 minut, tedy 41,9 procenta té doby.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.