Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Podíl Primy v říjnu nižší

Redakce MAM28. 11. 2005

Měsíční průměrný podíl Primy v říjnu na sledovanosti po celý den i v hlavním čase klesl oproti září zhruba o jedno procento, stále je ale díky reality show VyVolení druhý nejvyšší v historii. Naopak Nova zastavila pokles svých podílů, který trval od června. V říjnu si pohoršila i ČT2, naopak ČT1 své podíly i přes konkurenci reality show zvýšila téměř o jedno procento, vyplývá z měsíční zprávy o sledovanosti ATO-Mediaresearch.
Podíl Primy v hlavním večerním čase mezi 19:00 a 23:00 klesl o 1,2 bodu na 29,5 procenta. Meziročně jde ale o nárůst téměř o třetinu – o 8,8 procenta. Nižší podíl zaznamenala ČT2, sledovalo ji v průměru šest lidí z každé stovky diváků před obrazovkami, což je oproti září o devět desetin bodu méně. ČT1 si polepšila o šest desetin bodu a její podíl byl 23,1 procenta; letos je to druhý nejlepší výsledek. Nově vzrostl podíl o 1,9 bodu na 37 procent; nárůst zaznamenala poprvé od června, kdy ji sledovalo v průměru 44 lidí z každé stovky diváků u obrazovky.
Prima zaznamenala pokles i v podílu na celodenní sledovanosti, a to o 1,1 bodu na 26,6 procenta. Podíl ČT2 se snížil o sedm desetin bodu na 6,8 procenta. ČT1 si naopak polepšila o devět desetin bodu na 22,4 procenta. Novu sledovalo v průměru 38 procent diváků u obrazovek, což je o bod více ve srovnání se zářím. Také v tomto případě vzrostl Nově podíl poprvé od června, kdy byl 43,1 procenta.
V říjnu strávili lidé denně před obrazovkami více času než o měsíc dříve, a to o 17 minut. Celkem tak v průměru po celý den sledovali programy tři hodiny a 34 minut, což je o osm procent více. V prime time se čas strávený sledováním televize zvýšil o sedm minut, tedy o sedm procent. Z doby mezi 19:00 a 23:00 se lidé dívali na pořady v průměru hodinu a 41 minut, tedy 41,9 procenta té doby.

×

Slovenské HN povede Deván

Starší článek

Murdoch předpovídá tradičnímu tisku spíše chmurnou budoucnost

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Birell

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Soutěž Lemur hlásí rekord v počtu přihlášek

Do šestnáctého ročníku prestižní soutěže Lemur – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů, což je o meziročně o 50 procent více. Celkem dorazilo…
15. 4. 202115. 4. 2021
Lidé

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Agentura ze skupiny Huntsworth oznámila jmenování Fecka do nově vytvořené pozice pro region CEE. Oblast prý prokázala pozoruhodnou odolnost vůči dopadům…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více