Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pivovary zvedly výstav na 14,4 mil. hl

Redakce MAM2. 11. 2005

Domácí pivovary vystavily za tři čtvrtletí letošního roku 14,42 milionu hektolitrů piva, což byl meziroční nárůst o 2,5 procenta. “Výraznou měrou se na pozitivním výsledku podílely malé a střední pivovary, jejichž produkce za tři čtvrtletí meziročně stoupla téměř o 16 procent,” řekl výkonný ředitel Českého svazu pivovarů a sladoven Jan Veselý.
Produkce sedmi velkých pivovarských skupin se vesměs pohybovala mírně nad loňskou skutečností a celkově byl růst pomalejší než vzestup celého pivovarství. Na růstu výroby za devět měsíců roku se podle Veselého zřejmě silně podílel export, statistika o prodejích do zahraničí ale zatím není k dispozici.
České pivo je na zahraničních trzích stále úspěšnější. V letošním roce export podle odhadů vzroste na rekordní úroveň tři miliony hektolitrů proti loňským 2,64 milionu hektolitrů. Domácí produkce piva by se díky tomu měla zvýšit zhruba na 19 milionů hektolitrů, což by byl nejvyšší objem od roku 1990.
Růst vývozu podle pivovarníků urychlil vstup do EU, kdy se odbouraly bariéry v nových členských zemích a hlavně se zjednodušila administrativa. Loni ze 48 domácích pivovarů vyváželo 41. Například u některých malých pivovarů putuje na zahraniční trhy většina produkce.

×

V TV Markíza došlo k prvním personálním změnám

Starší článek

Nokia: První sítě pro vysílání TV přes mobily do půlky roku 2006

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více