Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Odchod Edeky je zatím nejistý

Redakce MAM23. 11. 2005

Německá centrála maloobchodního řetězce Edeka popřela, že by padlo rozhodnutí o prodeji českých, polských, rakouských a dánských obchodů. Reagovala tak na včerejší zprávy v tisku.
“Ukončení zahraničních aktivit důrazně popíráme,” říká mluvčí německé Edeky Marliese Kalthoff. Podle ní řetězec zatím jen zvažuje možnost stáhnout se z Česka. “Kvůli vysoké konkurenci na tamním trhu už nemůžeme dosáhnout dalšího růstu,” uvedla Kalthoff. Podle ní se ale možné změny určitě nedotknou aktivit společnosti v Rakousku a Dánsku.
Alexander Lüders z tiskového oddělení centrály Edeky HN řekl, že řetězec je uprostřed procesu hodnocení situace v Česku, o rozhodnutí ale ještě nemůže být řeč.
Prodej 38 českých supermarketů přitom už tisku potvrdil šéf české Edeky Petr Sýkora. Jeho sekretářka včera ale novináře už jen odkázala na německou centrálu s tím, že se Sýkora k prodeji české Edeky už nevyjadřuje.
Edeka vstoupila do Česka v roce 1992. Loni její tuzemské tržby činily 1,63 miliardy korun.

Hospodářské noviny, 23. listopadu 2005

×

Lidé se mohou pomocí samolepek bránit reklamě ve schránkách

Starší článek

V ČR roste obliba nákupu pneumatik v internetových obchodech

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více