Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Obrat přímého prodeje loni v ČR stoupl o pětinu

Redakce MAM1. 11. 2005

V České republice se loni prodalo prostřednictvím přímého prodeje zboží přibližně za 3,9 miliardy korun, což bylo o 21 procent více než o rok dříve. Na celém světě lidé utratili za takto prodávané zboží 99 miliard dolarů (2,4 bilionu korun), v samotné Evropě to bylo téměř 11 miliard dolarů (269 miliard korun). ČTK o tom dnes informovala Asociace osobního prodeje. Tímto druhem prodeje se ve světě zabývalo zhruba 50,5 milionu registrovaných prodejců a distributorů.
Asociace osobního prodeje uvedla, že osm jejích členských firem loni v ČR evidovalo 195 500 prodejců. Ženy měly na jejich počtu 95procentní podíl. Více než polovina prodejců pracovala na částečný úvazek.
“Přímý prodej je jedním z nejrychleji rostoucích odvětví a poskytuje pracovní příležitosti pro všechny bez jakýchkoli diskriminačních regulací. Dnes přímý prodej představuje jednu z hlavních možností dodatečného výdělku pro všechny věkové kategorie,” uvedla asociace v tiskové zprávě.
Asociace osobního prodeje sdružuje společnosti Avon, Amway, Just, Lux, Mary Kay, Oriflame, Tupperware a Vorwerk. Loni kvůli porušení stanov asociace vyloučila ze svých řad společnost Winston International.

×

Nigel Chapman: Současnou prioritou BBC je arabský svět

Starší článek

Vedle korku se rozšiřují i jiné uzávěry

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Tesco

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Extra

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více