Nový tiskový mluvčí ministerstva zemědělství

21. 11. 2005 14:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novým tiskovým mluvčím ministerstva zemědělství se stal Tomáš Loskot, který dosud pracoval v deníku Právo. Funkce mluvčího byla na MZe zhruba pět měsíců neobsazena poté, co ji po dohodě letos v létě opustil Martin Severa.
Novým ministrem zemědělství byl minulý týden ve středu jmenován Jan Mládek (ČSSD), který ve funkci nahradil stranického kolegu Petra Zgarbu.
Ten odstoupil především kvůli aféře kolem Pozemkového fondu, který čelí kritice za převody lukrativních pozemků kolem Prahy i na dalších místech ČR spekulantům.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.