Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nejvíce šancí na Effie má Mark/BBDO

Redakce MAM7. 11. 2005

Agentura Mark/BBDO získala celkem 9 nominací v soutěži o nejefektivnější českou reklamu Effie 2005, jejíž vítězové budou vyhlášeni tento čtvrtek. S pěti pracemi na shortlistu pak následuje Euro RSCG a se čtyřmi Mather Communications BBK Advertising. Po dvou nominacích obdržely agentury Kaspen, Leo Burnett Advertising, McCann-Erickson, Ogilvy a Mather a Publicis. Po jedné mají Young a Rubicam, Lowe GGK, Scholz a Friends, Bison a Rose, Proximity Prague a Impact spolu s Mark/BBDO. Ze zadavatelů se na shortlistu nejčastěji vyskytuje Česká pojišťovna – tři kampaně od Mather a Opavia-LU – dvě od Euro RSCG. Na shortlist se dostalo 33 kampaní ze 75 přihlášených, které splnily podmínky. Reklamní práce soutěží ve čtyřech kategoriích, nejvíce se jich letos přihlásilo za služby a rychloobrátkové zboží. Ceny budou vyhlášeny v rámci akce Forum Media na pražském Žofíně. Vítězové Effie jsou hodnoceni na základě obchodních výsledků kampaně, efektivního nasazení médií, managementu rozpočtu a podle kreativního konceptu.*

×

Reality show zvedly bulvár

Starší článek

V soutěži o image firem mohou lidé hlasovat ještě dva týdny

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Digitál vyhrály Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z Qusion

Lepší vyslepičit, než ututlat, tvrdí vítězný návrh kampaně pro neziskovku Oživení, která podporuje takzvané whistleblowery.
20. 4. 202120. 4. 2021
Akce

Startuje 20. ročník soutěže WebTop100. Letos s novými kategoriemi

Projekt WebTop100 si klade za cíl prezentovat nejinspirativnější digitální projekty, které se v uplynulém období na české a slovenské scéně zrodily. V…
20. 4. 202120. 4. 2021
Média

Atmedia vydává průvodce českým TV trhem

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia připravilo třetí vydání průvodce českým TV trhem – Atmedia Navigator. Cílem publikace je…
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Ikonická fialová kráva má narozeniny, Milka slaví v kampani 120 let

U příležitosti jubilea si značka připomíná důležité momenty své historie. V rámci kampaně k výročí mají spotřebitelé možnost soutěžit o finanční výhry.
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více