Nejvíce šancí na Effie má Mark/BBDO

7. 11. 2005 09:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura Mark/BBDO získala celkem 9 nominací v soutěži o nejefektivnější českou reklamu Effie 2005, jejíž vítězové budou vyhlášeni tento čtvrtek. S pěti pracemi na shortlistu pak následuje Euro RSCG a se čtyřmi Mather Communications BBK Advertising. Po dvou nominacích obdržely agentury Kaspen, Leo Burnett Advertising, McCann-Erickson, Ogilvy a Mather a Publicis. Po jedné mají Young a Rubicam, Lowe GGK, Scholz a Friends, Bison a Rose, Proximity Prague a Impact spolu s Mark/BBDO. Ze zadavatelů se na shortlistu nejčastěji vyskytuje Česká pojišťovna – tři kampaně od Mather a Opavia-LU – dvě od Euro RSCG. Na shortlist se dostalo 33 kampaní ze 75 přihlášených, které splnily podmínky. Reklamní práce soutěží ve čtyřech kategoriích, nejvíce se jich letos přihlásilo za služby a rychloobrátkové zboží. Ceny budou vyhlášeny v rámci akce Forum Media na pražském Žofíně. Vítězové Effie jsou hodnoceni na základě obchodních výsledků kampaně, efektivního nasazení médií, managementu rozpočtu a podle kreativního konceptu.*

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.