Agentura Mark/BBDO získala celkem 9 nominací v soutěži o nejefektivnější českou reklamu Effie 2005, jejíž vítězové budou vyhlášeni tento čtvrtek. S pěti pracemi na shortlistu pak následuje Euro RSCG a se čtyřmi Mather Communications BBK Advertising. Po dvou nominacích obdržely agentury Kaspen, Leo Burnett Advertising, McCann-Erickson, Ogilvy a Mather a Publicis. Po jedné mají Young a Rubicam, Lowe GGK, Scholz a Friends, Bison a Rose, Proximity Prague a Impact spolu s Mark/BBDO. Ze zadavatelů se na shortlistu nejčastěji vyskytuje Česká pojišťovna – tři kampaně od Mather a Opavia-LU – dvě od Euro RSCG. Na shortlist se dostalo 33 kampaní ze 75 přihlášených, které splnily podmínky. Reklamní práce soutěží ve čtyřech kategoriích, nejvíce se jich letos přihlásilo za služby a rychloobrátkové zboží. Ceny budou vyhlášeny v rámci akce Forum Media na pražském Žofíně. Vítězové Effie jsou hodnoceni na základě obchodních výsledků kampaně, efektivního nasazení médií, managementu rozpočtu a podle kreativního konceptu.*
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).