Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nejlepší výroční zprávy měly ČEZ, Telecom a Škoda

Redakce MAM8. 11. 2005

Nejlepší výroční zprávy letos vydaly společnosti ČEZ, Český Telecom a Škoda Auto. Zatímco ČEZ obhájil loňské prvenství a celkem vyhrál už pošesté ze 12 ročníků soutěže, zbylé dvě firmy loni nepatřily do vedoucí pětice. Výsledky zveřejnilo Sdružení Czech Top 100.
Za pomyslnými stupni vítězů se umístily výroční zprávy firem Pražská energetika, Komerční banka, Česká pojišťovna, Severočeské doly, PPF, Metrostav a desáté Oskar Mobil.
“Souhrnně lze konstatovat, že polygrafická kvalita výročních zpráv všeobecně stoupá, o čemž svědčí dobře provedený výběr originálních fotografií s vazbou na společnost, kvalitní tisk i výrazné zlepšení knihařského zpracování,” uvedl jeden z porotců, polygraf Oldřich Švimberský.
ČEZ si připsal primát i v kategorii sledující informační hodnotu zprávy, kde se mu nejvíce přiblížily publikace Českého Telecomu a Komerční banky. Na internetu se nejlépe prezentovala Komerční banka, nejlepší výroční zprávu na kompaktním disku zpracovala PVT a nejlepší zprávu o společenské odpovědnosti firmy měla skupina Czech Coal.
Porota vedená Otakarem Horou, partnerem KPMG Česká republika, posuzovala výroční zprávy podle více než 30 kritérií, například správnosti a úplnosti údajů, popis činnosti za uplynulé období, umělecké kvality fotografií, výtvarného pojetí či celkového estetického dojmu.
Výroční zprávy musejí ze zákona jednou ročně vydávat firmy, jejichž účetní závěrku ověřuje auditor. Tento veřejný dokument většinou vychází v podobě brožury a zahrnuje popis firmy a jejích činností, finanční výsledky s komentářem a složení vrcholových orgánů.

×

Anheuser-Busch s lihovinami

Starší článek

Dotační věstník – nový titul vydavatelství Economia

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pxhere.com

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více