NBA má svou „reality show“

1. 11. 2005 00:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Má to být velké sousto nejen pro příznivce basketbalu, ale i pro vyznávače reality show a rozmarných mýdlových oper. Trenér Phil Jackson se vrací do Los Angeles Lakers a má za úkol dovést nejbohatší klub NBA opět na výsluní. Mezi hráči, které má k dispozici a kteří v loňské sezóně totálně ztroskotali, je také sedmadvacetiletý Kobe Bryant. Hvězda první velikosti, kontroverzní osobnost a donedávna Jacksonův nepřítel číslo jedna.
Šedesátiletý Jackson se nyní nachází v delikátní situaci. Stojí za ním majitel klubu Jerry Buss, s jehož dcerou žije, a jeho tříletý kontrakt má hodnotu 30 miliónů dolarů. Jenže v Lakers rozhodně není novým trenérem. Už zde svého času úspěšně působil a v rozmezí let 2000 až 2002 získal tři tituly za sebou. Jenže se nepohodl s výbojným Bryantem a naléhal na týmového manažera, aby hvězdného hráče prodal. Neúspěšně. Jackson tak odešel do důchodu a napsal více než upřímné memoáry „The Last Season“, v nichž označil Bryanta za absolutně netrénovatelného hráče.
Nyní stojí Bryant s Jacksonem opět na jedné palubě. Obnovení jejich spolupráce patří mezi největší lákadla nadcházející sezóny a celá NBA s napětím čeká, jak se budou snášet. „Nic takového nemůže fungovat, Bryant nikoho nerespektuje,“ nechal se už dříve slyšet Shaquille O’Neal, který loni odešel z Lakers do Miami, mimo jiné kvůli nevraživosti s Bryantem. Jiní jsou o poznání optimističtější. „Oba teď chtějí něco dokázat a potřebují se,“ prohlásil Magic Johnson, bývalá hvězda a současný spolumajitel Lakers.
Hlavní aktéři se zatím tváří, jako by bylo všechno zapomenuto. „Máme bezpečnou zónu, v níž se plně respektujeme,“ řekl Jakson listu USA Today. „Všechno je smazáno, vážně. Prostě jsem zralejší,“ přizvukuje Bryant. Diváci přesto čekají.

Hospodářské noviny, 1.11.2005, autor: (mca)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.