Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Návštěvnost českého internetu v říjnu stoupla na 3,83 mil. lidí

Redakce MAM30. 11. 2005

České internetové servery v říjnu navštívilo 3,83 milionu lidí, což je o tři procenta více než v předchozím měsíci. Počet českých uživatelů pak stoupl téměř o 3,4 procenta na tři miliony, vyplývá ze statistiky NetMonitor, která však zatím nezahrnuje údaje z největšího portálu Seznam.cz.
Podle odborníků pokračoval v říjnu příliv nových uživatelů internetu, kteří využili sezónních akcí zejména od poskytovatelů vysokorychlostního připojení.
Seznam by se měl v měsíčním měření návštěvnosti poprvé objevit za listopad. Od začátku měsíce je na webu NetMonitoru možné sledovat denní návštěvnost stránek Seznam.cz, Novinky.cz, Super.cz, Lide.cz a dalších z portfolia společnosti.
Nejnavštěvovanějším serverem měřeným NetMonitorem byl portál Centrum.cz s poklesem o procento na 2,25 milionu návštěvníků. Následuje zpravodajský iDnes s růstem o procento na 1,65 milionu návštěvníků a portál Atlas.cz, který zvýšil návštěvnost o 15 procent na 1,55 milionu lidí. Seznam.cz podle jiné statistiky iAudit navštívilo v říjnu 2,45 milionu lidí.
NetMonitor slouží internetovým vydavatelům i mediálním agenturám k plánování reklamních kampaní na internetu. Letos by se celkové výdaje na reklamu na českých serverech mohly podle některých odhadů pohybovat až kolem jedné miliardy korun. Loni to mělo být kolem tři čtvrtě miliardy. Zdrženlivější odhady však hovoří zhruba o polovičních částkách.
Celková velikost tuzemské internetové populace je podle NetMonitoru 3,5 milionu lidí. Muži tvoří 54 procent. Největší skupinu tvoří uživatelé mezi 20 a 29 lety, kterých je čtvrtina.

×

Avnet bude v ČR zajišťovat prodej pro americkou EMC

Starší článek

U Ruzyně má vzniknout obchodní centrum

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: New Look Media

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Jste silnější, než si myslíte, říká spořitelna Čechům

Nová brandová kampaň České spořitelny od agentury VMLY&R se snaží zvedat sebevědomí obyvatel Česka. Odstartovala se světelnou show stovky dronů.
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více