Moderní marketingový výzkum

29. 11. 2005 00:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se dozví řadu praktických rad a tipů, jak organizačně zajistit marketingový výzkum, jak se vyznat v nabídce reklamních agentur a jak postupovat krok za krokem v průběhu celého výzkumu.
Autoři se podrobně věnují metodám kvantitativního a kvalitativního výzkumu (dotazování, pozorování, experiment) a typům výzkumu (např. výrobkový výzkum, cenový výzkum, výzkum pro potřeby marketingové komunikace, výzkum zákazníků), zachycují nové trendy v marketingovém výzkumu. Autoři se snažili minimalizovat počet definic a vzorců a místo toho přinést text psaný srozumitelným jazykem. Výklad je obohacen množstvím příkladů, které by měly pomoci v lepší orientaci konkrétní problematikou. Publikace má celkem šest hlavních kapitol.
Stručně z obsahu titulu:
Marketingové prostředí
Firma a informace
Metodika marketingového výzkumu
Metody marketingového výzkumu
Dotazování
Vybrané aplikace marketingového výzkumu
Čtivý text doplňuje mnoho příkladů, obrázků a odkazů včetně webových stránek.
ROMAN KOZEL a kolektiv: Moderní marketingový výzkum. Vydalo nakladatelství GRADA PUBLISHING, první vydání, 280 stran. Cena výtisku je 298 Kč včetně DPH.

Publikaci si můžete písemně objednat u ECONOMIA a. s., VTÚ, Dobrovského 25, 170 55 Praha 7, e-mail: [email protected], či na internetové adrese http://Knihy.iHNed.cz, kde vám zařídí její zaslání na dobírku přímo z nakladatelství GRADA PUBLISHING. Bližší informace o knize získáte na telefonu 220 386 511-12.
Členové HN klubu, kteří u knihy uvedou na objednávce zákaznické číslo, obdrží 20procentní slevu.


HN, 29. 11. 2005

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.