Nákup a plánování reklamního prostoru v médiích a další služby bude pro společnosti Siemens a BSH domácí spotřebiče v příštím roce zajišťovat agentura Starcom MediaVest. Agentura zvítězila ve výběrovém řízení, které obě společnosti vyhlásily letos v srpnu.
Starcom MediaVest podle mluvčího Siemensu Petra Sedláčka nejlépe splňovala kritéria, mezi která patřila zpracovaná mediální strategie, nákupní podmínky, zajištění klientského servisu a rozsah a kvalita nabízených služeb. Při výběru radila společnost Fairbrother Lenz Eley.
Důvodem výběru společné mediální agentury je konsolidace mediálních rozpočtů obou firem. BSH domácí spotřebiče je dceřinou firmou firmy Bosch-Siemens Hausgeräte GmbH. Ta vznikla jako společný podnik s 50procentní majetkovou účastí společností Bosch a Siemens. Hlavním obchodním programem jsou elektrické spotřebiče pro domácnost.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).