Mediální agenturou pro Siemens a BSH bude Starcom MediaVest

16. 11. 2005 13:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nákup a plánování reklamního prostoru v médiích a další služby bude pro společnosti Siemens a BSH domácí spotřebiče v příštím roce zajišťovat agentura Starcom MediaVest. Agentura zvítězila ve výběrovém řízení, které obě společnosti vyhlásily letos v srpnu.
Starcom MediaVest podle mluvčího Siemensu Petra Sedláčka nejlépe splňovala kritéria, mezi která patřila zpracovaná mediální strategie, nákupní podmínky, zajištění klientského servisu a rozsah a kvalita nabízených služeb. Při výběru radila společnost Fairbrother Lenz Eley.
Důvodem výběru společné mediální agentury je konsolidace mediálních rozpočtů obou firem. BSH domácí spotřebiče je dceřinou firmou firmy Bosch-Siemens Hausgeräte GmbH. Ta vznikla jako společný podnik s 50procentní majetkovou účastí společností Bosch a Siemens. Hlavním obchodním programem jsou elektrické spotřebiče pro domácnost.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.