Mag Media 99

28. 11. 2005 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediální zastoupení televize Nova Mag Media 99 si chtělo pojistit, že bude první, které uspořádá vánoční večírek, a tak jej mělo raději o měsíc dřív. Vše se konalo v Praze v restauraci La Scene.


33obr_3a.jpg ()


Ředitel Mag Media 99 David Bártík, nejdříve zahájil večírek, který moderoval a po hudební stránce obstarával Leoš Mareš a pak se věnoval hostům. Na fotografii Bártík hovoří s s ředitelem společnosti Group M Janem Mimrou.


33obr_3b.jpg ()


Zoran Jovanovič, ředitel mediální agentury MindShare, přišel s kolegy z agentury těsně před začátkem a hned se zapojil do konverzace. Na obrázku hovoří se Zuzanou Behovou z marketingu Plzeňského Prazdroje.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.