Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kritici Wal-Martu zahajují první televizní kampaň proti firmě

Redakce MAM2. 11. 2005

Skupina kritiků největšího maloobchodního řetězce světa, americké společnosti Wal-Mart Stores, zahajuje první televizní kampaň, ve které chce vystoupit proti některým aktivitám řetězce. Šot bude trvat 30 vteřin a objeví se v televizních sítích CNN a CNBC. Wal-Mart uvedl, že bere aktivity svých kritiků vážně.
Kritici se snaží upozornit na to, že Wal-Mart vyplácí nízké mzdy a nepřiznává některé zaměstnanecké výhody, v reklamě ale poukáží také na další problémy, které jsou s aktivitami řetězce spojeny. To je třeba otázka ochrany životního prostředí, uvedla agentura Reuters.
Reklama bude koncipována jako krátký dokument. Skupina, která se na řetězec chystá, si říká Wake-Up Wal-Mart (Probuďte Wal- Mart) a na jejím financování se podílejí odbory.
Chystaná reklama se opírá o nový dokument Roberta Greenwalda s názvem Wall-Mart: The High Cost of Low Prices, v překladu tedy Wal-Mart: Vysoké náklady nízkých cen. Skupina využije také kusých interních informací o chystaných plánech.
Už dříve se dostaly na veřejnost informace, které byly určeny pouze pro potřeby firmy, a ve kterých management popisuje způsoby, jak dále snížit náklady na zdravotní péči pro zaměstnance. Podnik dokonce zvažoval, že do popisu práce bude přidávat větu o fyzické náročnosti, aby odradil uchazeče s horším zdravotním stavem.
Mluvčí skupiny kritiků Chris Kofinis řekl, že reklamní kampaň přijde na stovky tisíc dolarů, ale odmítl být konkrétnější. Nová kampaň zahrnuje rovněž inzeráty v listech USA Today a na několika webových stránkách.
Wal-Mart odhadl, že jeho kritici mohou na reklamní kampaň vynaložit až 25 milionů dolarů (kolem 617 milionů Kč). Řetězec uvedl, že oznámenou akci považuje za největší a také nejlépe financovanou za celou dobu, kdy lze protesty proti firmám z minulosti vysledovat.

×

Samsung chce na trh prodeje hudby

Starší článek

ČRo spustí reality show o gorilách

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více