Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Klíč k úspěchu: mladí diváci

Redakce MAM15. 11. 2005

Zažitá pravidla televizního vysílání dostávají v posledních několika týdnech jeden “políček” za druhým. Včera zveřejněná idea internetové televize In2TV, firem America Online (AOL) a Warner Bros, je totiž odpovědí na několik dalších konkurenčních projektů, které šijí televizní vysílání divákovi na míru. Mají šanci uspět?
“Budoucnost televizního vysílání na internetu vidím v modelu, kdy pořady budou zadarmo a vše bude financováno z reklamy,” říká Todd Chanko ze společnosti Jupiter pro agenturu Reuters. A to je právě případ nové americké In2TV.
Jako jediná z podobných projektů televizního vysílání “na objednávku” je zatím zadarmo, pokud divák nepočítá patnáctisekundové reklamní spoty, které bude muset u každého pořadu “přetrpět”.
Všechny dosavadní projekty si alespoň minimální poplatek za nabízený televizní pořad účtují: například televizní společnosti CBS a NBC za možnost objednat si jejich pořad přes kabelové sítě Comcast a DirecTV požadují 99 centů za jeden díl. Stejně tak si Apple Computer účtuje jeden dolar a 99 centů za každý díl seriálu televizní společnosti ABC ze stáje Walt Disney, který si zákazníci stáhnou na svůj video iPod.
In2TV bude také významně těžit ze spolupráce firem Warner Bros a AOL. Obě totiž spadají “pod křídla” Time Warner a AOL tak má něco, co ostatní internetové společnosti nemají – přístup k rozsáhlému archívu pořadů.
A tady vidí deník Wall Street Journal zřejmě jediný problém celého projektu: ostatní podobné projekty nabízejí epizody z oblíbených seriálů poslední doby, Warner Bros chce však nasadit série jako je Wonder Woman nebo Kung Fu, které byly mezi diváky oblíbené v sedmdesátých letech a jejichž zveřejnění zadarmo na internetu nepoškodí případné další uvedení na kabelových nebo satelitních sítích. Přitáhnou tyto pořady mladé internetové publikum? To bude podle listu klíč k úspěchu, neboť od jejich zájmu se budou odvíjet příjmy z inzerce. Společnost Time Warner přiznala, že zatím nemá příslib od většiny tradičních zadavatelů reklamy, jen společnosti jako PepsiCo prý “vyjádřily zájem”.

Hospodářské noviny, 15.11.2005, autor: Martina Laresová

×

Internetové obchody čekají o Vánocích růst tržeb

Starší článek

Firmy dají na reklamu před Vánocemi šest miliard Kč

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více