Jaký dárek nejspíše koupíte na internetu?

14. 11. 2005 00:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Téměř polovina internetové populace ve věku 15-59 let zakoupila něco prostřednictvím internetu. V porovnání s výsledky stejného průzkumu ze září 2004 jde o téměř dvojnásobné množství lidí, kteří mají vlastní zkušenost s on-line nákupy.


Téměř každá čtvrtá osoba ve věku 15-59 let, která v posledních 30 dnech využila internet, hodlá zakoupit k letošním Vánocům některý z dárků prostřednictvím internetových obchodů. Jde nejčastěji o uživatele do 44 let, o lidi s vysokoškolským vzděláním a častěji o muže než o ženy. Muži zamýšlejí k Vánocům na internetu kupovat především knihy, CD/DVD nosiče, PC + PC příslušenství a sportovní potřeby, ženy pak uvažují zejména o mobilních telefonech, oblečení a obuvi, o hračkách pro děti a o kosmetice, popřípadě o parfémech pro sebe.


OMD Snapshot je exkluzivní systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány kvótním průzkumem v populaci ČR ve věku 15-59 let na vzorku 520 lidí.


04obr_graf.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení