iDnes vyhlašuje Mobil roku 2005

1. 11. 2005 10:11

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zpravodajský portál iDnes vyhlašuje osmý ročník ankety Mobil roku, jde o jedinečné ocenění mobilních telefonů a jejich výrobců v ČR, do kterého jsou zařazeny všechny mobilní telefony uvedené na trh v období 1. 11. 2004 až 31. 10. 2005 v nabídce operátora nebo v oficiálním volném prodeji. Odborná porota bude volit nejlepší z nominovaných telefonů v šesti kategoriích. Vítěze v hlavní kategorii Mobil roku 2005 určuje veřejnost. Hlasování veřejnosti probíhá až do 21. 11., výsledky všech kategorií budou zveřejněny 1. 12. 2005. Hlavním cílem ankety Mobil roku 2005 je prezentovat široké veřejnosti ucelený přehled novinek letošního roku a především jí zpřehlednit trh s mobilními telefony a zjednodušit všem orientaci v jednotlivých kategorií mobilů.*

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.