Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Hackeři zneužili přístupové karty k placené televizi Premiere

Redakce MAM30. 11. 2005

Přístupové karty ke sledování placených programů německé televize Premiere se staly cílem hackerů. Sdělila to švýcarská společnost Kudelski, která vyrábí zabezpečovací software a která je i výrobcem karet. Hackeři pomocí karet obešli kódovací technologii, která programy chrání, informovala agentura Reuters.
Finanční ředitel firmy Kudelski Mauro Saladini řekl, že firma ví o několika ojedinělých případech zneužití karet. Výskyt ale prý není tak velký, aby bylo nutné provést aktualizaci softwaru a ochránit tak i další karty před zneužitím.
“V poslední době jsme zaznamenali několik případů, kdy byl v ohrožení omezený počet karet. Rozsah výskytu je takový, že v této fázi si nevyžádá elektronické protiopatření,” řekl Saladini. Jeho podnik by aktualizaci softwaru mohl provést i na dálku a zabránit tak hackerům v dalším zneužívání karet.
Mluvčí televize Premiere řekl, že k placeným programům zřejmě mají přístup i majitelé takzvaných chytrých karet, které prý lze koupit na černém trhu asi za 100 eur (asi 2900 Kč). “Nemáme žádné signály, že jde o něco rozšířeného,” řekl.
Premiere měla na konci září asi 3,4 milionů klientů. Premiere má exkluzivní práva na vysílání přenosů Bundesligy a vyhledávají ji tedy převážně milovníci fotbalu. Televize se neobává, že by ji incident s hackery nějak ohrozil a tvrdí, že čas od času je nutné kódovací systém stejně pozměnit.
Premiere nyní používá kódovací technologii Nagravision, která je stará dva a půl roku.

×

ČRo spustí po Novém roce stanici pro mladé

Starší článek

ČRo spustí po Novém roce stanici pro mladé

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více